Aston Martin




Jól megy az Aston Martinnak

jarmuipar.hu :: Az Aston Martin sportautógyártó negyedéves profitjának növekedéséről számolt be.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Növelte negyedéves profitját az Aston Martin

autoszektor.hu :: - Az Aston Martin sportautógyártó negyedéves profitjának növekedéséről számolt be, amit részben eladásai a bővülésének köszönhet.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hat év veszteség után fordult a kocka az Aston Martinnál

autopro.hu :: Az Aston Martin sportautógyártó negyedéves profitjának növekedéséről számolt be csütörtökön, részben eladásainak a bővülésére.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Az Aston Martin szabadidő-terepjárója már a küszöbön van

player.hu :: Tudtuk, hogy szabadidő-terepjáró építésén töri a fejét az Aston Martin, de eddig egy koncepcióautót leszámítva nem sokat tudtunk róla. Most a gyáriak mutatták meg az álcázott prototípusról készült képeket.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Már tesztelik az Aston Martin terepjáróját

vezess.hu :: Megkezdődtek az Aston Martin DBX prototípusának közúti tesztjei, bár a jelek szerint az aszfalttól távol próbálgatják a technikát a pilóták: a nemrég lezajlott Wales-rali egyik szakaszán, sárban, fák között készültek el a mellékelt fényképek. Az erősen álcázott autó formavilágáról nehéz véleményt mondani, bízunk benne, hogy az aerodinamikai szempontból hatékonynak tűnő, de rém csúnya kacsafarok optimalizált formában kerül sorozatgyártásba. Az bizonyos, hogy egészen máshogy néz ki, mint az eredeti tanulmányautó. Az Aston Martin DBX-ről 2019 őszén rántják le a leplet, gyártását pedig abban az üzemben fogják megkezdeni, ahol később a Lagonda almárka elektromos luxusautóit fogják készíteni.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Brit ellenfelet kap a Porsche Cayenne

totalcar.hu :: A Ferrari SUV-ja még nem jött meg, de a legtöbb sportkocsimárka ma már kínál emelt hasmagasságú, négy oldalajtós modellt, miután a Porsche megmutatta, hogy ezzel lehet a jól csengő névből a legtöbb pénzt kisajtolni. Hamarosan az Aston Martin is csatlakozik a klubhoz, most azt is megmutatták, mivel.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hivatalos fotókon az Aston Martin sárban száguldó első divatterepjárója

hvg.hu :: A kékvérű brit márka már most megmutatja, hogy körülbelül milyen lesz a jövőre érkező első SUV-modellje.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megkezdték az Aston Martin szabadidő-autó tesztelését

automotor.hu :: A Wales Rali gyorsaságiján hajtottak végig az egyik prototípussal.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A nap képe: a fehérbort kortyoló autó

autoblog.hu :: A brit korona várományosa, Károly walesi herceg lelkes környezetvédő, egyben autórajongó, akinek a gyűjteményében több mint 100 alternatív üzemanyaggal hajtott jármű található. Egyik közülük, s talán a leghíresebb a Vilmos herceg és Kate Middleton esküvőjén is központi szerepet játszott Aston Martin DB6 Volante, amely prémium fehérborral üzemel. A klasszikus sportkocsi állítólag így még jobban is megy, mint benzinnel, ráadásul remek illatot áraszt.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Legendás versenyautója előtt tiszteleg az Aston Martin

vezess.hu :: 1959-ben kettős győzelmet aratott Le Mans-ban az Aston Martin DBR1, amelyet Sir Stirling Moss minden idők legfontosabb Aston Martin modellje-ként emlegetett. A DBR1 emellett a legritkább Aston Martin is (1956 és 1959 között mindössze 5 példányban készült), valamint a valaha létezett legdrágább brit gépkocsi, amelyért egy árverésen 17,5 millió fontot, azaz 6,4 milliárd forintot fizettek. Ez előtt a sport- és márkatörténeti mérföldkő előtt tiszteleg az Aston Martin új 'DBS 59' szériája: a különkiadásból 24 darab készül: a Le Mans-i verseny minden órájára jut egy. Az autók egyedi Racing Green fényezését fényes szénszálas felületek ellenpontozzák a tetőlemezen vagy a motorházfedél légcserélő rostélyain. A beltérben barna-fekete színkombinációt alkalmaztak, a kárpitozást a DBR1 ülésanyaga ihlette. Kívül belül bronzszínű betéteket találunk. A fejtámlákba a DBS 59 logót hímezték, hátul nyeregbőr sisaktartó rekeszek várják az utasok bukósisakját, a sorszámokat pedig nem az utastérben,

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Újabb képeken az Aston hiperautója

totalcar.hu :: Decemberben talán már az utakon gurul majd a Valkyrie, az Aston Martin régóta készülő hiperautója. A britek addig is tovább folytatják az infócsepegtetést: most például megosztottak három fotót róla, köztük ezt a fülkéből.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Már a DTM-ből is eltűnik az üvöltő V8-as

vezess.hu :: A Mercedes diadallal búcsúzott a Német Túraautó Bajnokság - ismertebb nevén DTM - 2018-as szenzonja után, de a többi csapat egy percet sem pihen, gőzerővel készülődnek a 2019-es szezonra. Mégpedig hatalmas újításokkal, amiknek a rajongók nem feltétlenül fognak örülni. Ahogyan más sorozatokban és persze a szériaautóknál, úgy a versenypályákon is átveszik a szívmelengető hangorkánnal száguldó sokhengeres szívómotorok helyét a kisebb, turbós erőforrások. A DTM-et is utolérte a változás szele, így a korábbi V8-asok helyett 2 literes, négyhengeres turbómotor kerül az autókba. A BMW pilótája, 2012 bajnoka, Bruno Spengler természetesen lelkesen nyilatkozott az új fejlesztésekről. Állítása szerint persze jobb vezetni az autót és a nagyobb teljesítmény érződik a gépen, továbbá magasabb lett a végsebessége is az autóknak így. Izgalmas változások elé néz tehát a sorozat technikailag, hiszen nemcsak új alapokra helyezik az autókat, de beszáll az Aston Martin is a versenybe. Az autókról egyelőre

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Rejtélyes vevő csapott le a gyártósorra

vezess.hu :: 7,5 milliárd forintnak megfelelő összegért adott túl júniusban az Aston Martin a második generációs Vanquish gyártósorán, de azt nem árulták el az angolok, hogy ki lehet az a vevő, aki ismét gyártani szeretné a 2012-ben megjelent, szívó V12-es motorral szerelt sportkocsit. A teljes gyártósor mellett még további másfél évig mérnöki támogatást is kap az Aston Martintól a rejtélyes vevő. Az Automotive News már el is kezdte a találgatást, szerintük nem lehetetlen, hogy valamelyik Mansory-hoz hasonló tuningcég lehet a vevő, akik rengeteg átalakított autó után maguk is belevágnának egy önálló sportkocsi gyártásába. A Jalopnik szerint az olasz Zagato az, akik szorosan együttműködtek már korábban is az angolokkal. Más feltételezések szerint a Vanquish elektromos sportautó formájában születhet újjá.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Valaki megvette a korábbi csúcs-Aston Martin gyártósorát, de ki?

totalcar.hu :: A vásárló nevét nem hozták nyilvánosságra, bár már az a tény is meglepetés, hogy az Aston Martin hajlandó volt megválni a Vanquish gyártásához szükséges szerszámoktól és tervrajzoktól. Az viszont kiderült, hogy a júniusban kötött üzleten az Aston Martin 26 millió dollárt nyert, és ezért cserébe még másfél év ingyenes mérnöki támogatást is nyújt a sportkocsigyártó.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


30 év után búcsúzik a Mercedes a DTM-től

vezess.hu :: Változnak az idők és ezt az is jól jelzi, hogy a Mercedes is a villanyos hajtás felé fordul vagy éppen 30 év után kiszáll a Német Túraautó Bajnokságból, amit leginkább DTM néven emlegetünk. Megadták a módját az utolsó szezonnak, hiszen Gary Paffett, a mezőny rangidős pilótája 255 ponttal zárt a Hockenheimringen, így behúzta második bajnoki címét is. Az elsőt 2005-ben szerezte, összesen 23 győzelemmel, 48 dobogós helyezéssel és 17 pole pozícióval a háta mögött ő is távozik majd a sorozatból. A Mercedes egyébként 15 bajnoki címet húzott be az eltelt három évtized alatt, helyükre az Aston Martin érkezik majd a sorozatba, de sajnos a Hungaroring nem került be a 2019-es versenynaptárba, így itthon nem láthatjuk versenyezni a V8-as szörnyetegeket. A Mercedes-AMG ezzel a videóval búcsúzik a sorozattól: Ennél már csak az Audi összeállítása sikerült jobban, ráadásul a verseny alatt az Audi versenyautók szárnyán apró matrica jelezte, hogy hiányolni fogják a Mercedes-t a kihívók közül:

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Mit keres az Aston Martin a DTM-ben?

totalcar.hu :: A Mercedes kiszáll a három német luxusautó-gyártó háziversenyéből, de rögtön beáll a helyére az Aston Martin. A Vantage DTM változata ugyanott készül majd, ahol eddig a Mercedeseket fejlesztették.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Híres versenysorozat távozik a Hungaroringről

vezess.hu :: Új állomásként a hollandiai Assen került be a naptárba, míg a belgiumi Zolderbe 25 év szünet után látogat el ismét a mezőny. A Hungaroring mellett a hollandiai Zandvoort és az osztrák Spielberg került ki a helyszínek közül. A lebonyolítás változatlan marad, szombaton és vasárnap is egy futamot teljesítenek majd minden pályán a pilóták. A DTM-ből kilépő Mercedest jövőre az Aston Martin váltja, míg a BMW és az Audi változatlanul marad a sorozatban. A DTM 2019-es versenynaptára: május 3-5.: Németország, Hockenheim május 17-19.: Belgium, Zolder június 7-9.: Olaszország, Misano július 5-7.: Németország, Norisring július 19-21.: Hollandia, Assen augusztus 10-11.: Nagy-Britannia, Brands Hatch augusztus 23-25.: Németország, Lausitzring szeptember 13-15.: Németország, Nürburgring október 4-6.: Németország, Hockenheim

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hivatalos: Az Aston Martin megerősítette DTM programját!

racingline.hu :: Hivatalossá váltak azon feltételezések, melyek szerint az Aston Martin a DTM-be tart. Most hivatalosan is megerősítésre került, hogy a brit márka csatlakozik a DTM mezőnyéhez, ráadásul – ha minden a terveik szerint halad – már jövőre, 2019-ben! Nagy volt az aggodalom, hogy mi lesz a DTM-mel, ha az idei szezon végeztével távozik a Mercedes a …

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Nem lesz több V12-es az AMG-nél?

totalcar.hu :: Az információ egyenesen Tobias Moerstől, az AMG vezésétől érkezett. „Kivezetjük az S65 modelleket a kínálatból” - mondta, amivel valószínűleg el is dőlt a bő hatszáz lóerős V12-es AMG motor sorsa. Ez persze felvet néhány érdekes kérdést, például hogy mit szállítanak majd az Aston Martin sportkocsik számára, ha maguknak már nem gyártanak 12 hengeres motort.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Kiderült, mit ér az Aston Martin

totalcar.hu :: Egyelőre az Aston Martin részvények 25%-át dobták piacra a Londoni Értéktőzsdén, bő egymilliárd font névértéken.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nem szól úgy semmi, mint a Red Bull V12-ese

totalcar.hu :: Az viszonylag régóta ismert, hogy az Aston Martin Valkyre néven ismert szupersportkocsihoz, amelyet a Formula-1-es tervező-legenda, Adrian Newey ötletei alapján terveztek meg, a Cosworth tervez egy 6,5 literes V12-est. Ám azt, hogy ez mit tud majd, csak most kezd kiderülni.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ilyen rettentő ütemben nő az autógyártók vagyona

vezess.hu :: Találtunk egy érdekfeszítő interaktív infografikát, amiből kiderül, adott időtartam alatt hány autót adnak el, illetve mennyi pénzt keresnek egyes autógyártók. Egy brit biztosítási brókercég tizenöt autógyártó publikus adatait elemezte ki, és készítette el azt az érdekfeszítő online applikációt, amiből te is megtudhatod, hogy melyik autógyártó hogyan teljesít. A Toyota például percenként 17 darab gépkocsit értékesít, ami 3,5 másodpercet jelent autónként. A Fordnak 4,6, a Volkswagennek öt másodpercre van szüksége egy autóra – ugyanez a szám a Porschénál 128 másodperc, a McLaren esetében pedig 9400 másodperc, azaz több mint 2,5 óra. A bevételek terén is a Toyota vezeti a rangsort: 52 hét alatt több mint 215 milliárd eurós forgalmat bonyolít le a cég. A Ford másodikként nem egészen fele ennyit tud, de még nagyobb a különbség, ha a patinás, kicsi márkákat nézzük: azt a pénzt, amit az Aston Martin egy munkanap alatt megtermel, a Toyota alig több mint két perc alatt zsebeli be. Kép: Toyota

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook