Aston Martin



Íme az óra, ami annyiba kerül, mint egy Lamborghini

player.hu :: Mert egy Lamborghinit mégsem hordhatsz a karodon, de ha a Master Grande Tradition Grande Complication van a karodon, akkor mindenki tudni fogja, hogy egy Aventador, vagy minimum egy ezzel egyenértékű Rolls-Royce, Ferrari, esetleg Aston Martin parkol a garázsodban. De leginkább az összes egyszerre.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Havi félmilliót kap az Emmitől az Aston Martinnal furikázó diplomata

24.hu :: Perényi János feladata többek közt a magyar-burgenlandi megállapodás Minisztériumra háruló feladatainak koordinációja lesz.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Havi 500 ezer forintot fizet az Emmi az Aston Martinnal közlekedő diplomatának

hvg.hu :: Sokat megér a kormánynak a magyar-burgenlandi megállapodás koordinációja.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Havi félmillióért szerződött az EMMI az Aston Martinnal suhanó bécsi diplomatával

444.hu :: A szabálytalan diplomatarendszám-használat miatt kirúgott volt nagykövet "emlékezetpolitikával kapcsolatos koncepcionális kérdésekkel" foglalkozik.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Újra szárnyal az Aston Martin

autopro.hu :: A brit márka 2010 óta először tavaly volt nyereséges, és nem szeretnék megtörni a lendületüket. A GT és a sportkocsi alapvető választékát teljesen felfrissítették, ráadásul legújabb gyáruk is hamarosan megnyitja kapuit, a Dél-Wales-ben lévő üzem ad otthont a márka első elektromos autójának, az első SUV-nek és a közelmúltban újjáélesztett Lagonda típusnak is.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Különleges ékkel férkőzött be az Aston Martin a legrosszabb autók közé

roadster.hu :: A valaha volt egyik legbátrabb luxuslimuzin egyik ötletgazdája szerint is túl korai volt a világnak. Mégis megmentette a márkát. Aston Martin Lagonda-sztori.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ezek az autók Európa legjobb vételei

vezess.hu :: Alig több mint egy százalék választotta el egymástól az első és a második helyezettet a 2019-es Autobest díj végső rangsorában, a bronzérmes még ennyivel sem maradt el a második mögött. A dobogó csúcsára nem is egy, hanem három autó állhatott: a zsűri az új Citroën Berlingo / Peugeot Rifter / Opel Combo Life triót választotta meg (14076 ponttal) az év legjobb vételének Európában. A második helyen a Ford Focus végzett (13928 pont), mögötte a Toyota Corolla (13846 pont) lett a harmadik. Az Autobest zsűrije egy sor különdíjat is átadott. Az év vállalata (Companybest) az Aston Martin Lagonda, az év biztonsági funkciója a hátsó ülésen felejtett gyermekre vagy kisállatra figyelmeztető rendszer a Hyundaitól, a legokosabb fejlesztés címet a BMW intelligens személyi asszisztens funkciója nyerte el. Az év környezetbarát újdonsága a Jaguar I-Pace elektromos szabadidőjármű. A díjakat hivatalosan 2019 februárjában, Brüsszelben fogják átadni.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


11 ezret forog az Aston Martin új V12-es motorja!

vezess.hu :: Konkrétan Forma-1-es technológiákat visz közútra az Aston Martin zászlóshajójának, a Valkyrie hipersportkocsinak a motorja. A Cosworth bevonásával kifejlesztett 6.5 V12-es szívómotor 1014 lóerős maximális teljesítményét 10 500/percnél adja le, a fordulatszám-határoló 11 100-nál állít gátat a száguldásnak. A legnagyobb forgatónyomaték 740 Nm 7000/percnél. Ráadásul ezek csak a belső égésű motor adatai, amihez a végleges hajtásláncban egy hibrid rendszer is csatlakozik majd. A motor teherviselő elemként kerül beépítésre az autóba, konkrétan a blokk tartja az első futóművet. Az ebből adódó igénybevétel, illetve a tömegcsökkentés kettős követelménye űrtechnológiás anyagok és gyártástechnológiák alkalmazását követelték meg. Így a blokk mindössze 260 kilogrammot nyom, ami méretarányosan még az F1-es motoroknál is kedvezőbb érték.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Csodás V12-est építettek az Aston Martin csúcsmodelljének

totalcar.hu :: „A belsőégésű motor végső kifejeződése” - szól a nagyképű kijelentés, amelyet az Aston Martinnál a Valkyrie motorjának bemutatásához kitaláltak. Ám a nagyképűség itt nem egészen alaptalan.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Klasszikus Aston Martinokat lehet hamarosan e-meghajtással vásárolni!

e-cars.hu :: Átalakítókészlettel készül az Aston Martin a következő évszázadra!

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Áramot vezetnek veterán luxusautókba

vezess.hu :: Hatalmas ötlet volt a Jaguartól, hogy Meghan és Harry esküvőjére odaadta legújabb és leginkább ökokompatibilis kincsét: egy elektromos üzemre átalakított E-Type kabriót. Az ötletet imádta a sajtó és a közönség, és a jelek szerint a konkurencia is ráharapott, hiszen elkészült az Aston Martin első átvillanyautósított veteránja. Az 1970-es gyártású DB6 MkII Volante alapjaira épített autóról nem közöltek műszaki adatokat, de azt lehet tudni, hogy csereszabatos villamos hajtásláncot fejlesztettek, amely egy az egyben beilleszthető a belső égésű motor és a váltó helyére, azok rögzítési pontjait felhasználva. A rendszer egy rejtett érintőképernyőről kezelhető. A Rapide E program során szerzett tapasztalatok felhasználásával kidolgozott rendszer már 2019-ben eljuthat az ügyfelekhez. Az átalakítást a gyár végzi, a folyamat természetesen teljes egészében visszafordítható, azaz bármikor visszaépíthető az eredeti hajtáslánc.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Duplázna az Aston Martin

totalcar.hu :: Az idén 6400 sportkocsi eladásával számol a cég, de a tervek ennél sokkal nagyobb számokat tartalmaznak. Andy Palmer, a cég első embere azt mondja, 2025-re több, mint kétszer ennyi autót szeretne gyártani a cég: a cél a 14 ezres határ átlépése lenne.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ezzel verné a Ford a BMW-t

totalcar.hu :: Európában rég hírét sem hallottuk a Ford luxusautóinak. Az itteni érdekeltségeit, az Aston Martint, a Jaguart, a Land Rovert és a Volvót rég eladták, az egyetlen megmaradt márka, a Lincoln pedig a Kennedy gyilkosság óta nem állt a figyelem középpontjában errefelé. Pedig létezik, sőt, most egy egészen új modellt mutatott be, amellyel kifejezetten az európai luxusautó-gyártók nagy terepjáróinak próbálnak ütőképes konkurenciát állítani.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Már tesztelik az Aston Martin terepjáróját

vezess.hu :: Megkezdődtek az Aston Martin DBX prototípusának közúti tesztjei, bár a jelek szerint az aszfalttól távol próbálgatják a technikát a pilóták: a nemrég lezajlott Wales-rali egyik szakaszán, sárban, fák között készültek el a mellékelt fényképek. Az erősen álcázott autó formavilágáról nehéz véleményt mondani, bízunk benne, hogy az aerodinamikai szempontból hatékonynak tűnő, de rém csúnya kacsafarok optimalizált formában kerül sorozatgyártásba. Az bizonyos, hogy egészen máshogy néz ki, mint az eredeti tanulmányautó. Az Aston Martin DBX-ről 2019 őszén rántják le a leplet, gyártását pedig abban az üzemben fogják megkezdeni, ahol később a Lagonda almárka elektromos luxusautóit fogják készíteni.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Brit ellenfelet kap a Porsche Cayenne

totalcar.hu :: A Ferrari SUV-ja még nem jött meg, de a legtöbb sportkocsimárka ma már kínál emelt hasmagasságú, négy oldalajtós modellt, miután a Porsche megmutatta, hogy ezzel lehet a jól csengő névből a legtöbb pénzt kisajtolni. Hamarosan az Aston Martin is csatlakozik a klubhoz, most azt is megmutatták, mivel.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Legendás versenyautója előtt tiszteleg az Aston Martin

vezess.hu :: 1959-ben kettős győzelmet aratott Le Mans-ban az Aston Martin DBR1, amelyet Sir Stirling Moss minden idők legfontosabb Aston Martin modellje-ként emlegetett. A DBR1 emellett a legritkább Aston Martin is (1956 és 1959 között mindössze 5 példányban készült), valamint a valaha létezett legdrágább brit gépkocsi, amelyért egy árverésen 17,5 millió fontot, azaz 6,4 milliárd forintot fizettek. Ez előtt a sport- és márkatörténeti mérföldkő előtt tiszteleg az Aston Martin új 'DBS 59' szériája: a különkiadásból 24 darab készül: a Le Mans-i verseny minden órájára jut egy. Az autók egyedi Racing Green fényezését fényes szénszálas felületek ellenpontozzák a tetőlemezen vagy a motorházfedél légcserélő rostélyain. A beltérben barna-fekete színkombinációt alkalmaztak, a kárpitozást a DBR1 ülésanyaga ihlette. Kívül belül bronzszínű betéteket találunk. A fejtámlákba a DBS 59 logót hímezték, hátul nyeregbőr sisaktartó rekeszek várják az utasok bukósisakját, a sorszámokat pedig nem az utastérben,

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Újabb képeken az Aston hiperautója

totalcar.hu :: Decemberben talán már az utakon gurul majd a Valkyrie, az Aston Martin régóta készülő hiperautója. A britek addig is tovább folytatják az infócsepegtetést: most például megosztottak három fotót róla, köztük ezt a fülkéből.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Már a DTM-ből is eltűnik az üvöltő V8-as

vezess.hu :: A Mercedes diadallal búcsúzott a Német Túraautó Bajnokság - ismertebb nevén DTM - 2018-as szenzonja után, de a többi csapat egy percet sem pihen, gőzerővel készülődnek a 2019-es szezonra. Mégpedig hatalmas újításokkal, amiknek a rajongók nem feltétlenül fognak örülni. Ahogyan más sorozatokban és persze a szériaautóknál, úgy a versenypályákon is átveszik a szívmelengető hangorkánnal száguldó sokhengeres szívómotorok helyét a kisebb, turbós erőforrások. A DTM-et is utolérte a változás szele, így a korábbi V8-asok helyett 2 literes, négyhengeres turbómotor kerül az autókba. A BMW pilótája, 2012 bajnoka, Bruno Spengler természetesen lelkesen nyilatkozott az új fejlesztésekről. Állítása szerint persze jobb vezetni az autót és a nagyobb teljesítmény érződik a gépen, továbbá magasabb lett a végsebessége is az autóknak így. Izgalmas változások elé néz tehát a sorozat technikailag, hiszen nemcsak új alapokra helyezik az autókat, de beszáll az Aston Martin is a versenybe. Az autókról egyelőre

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Rejtélyes vevő csapott le a gyártósorra

vezess.hu :: 7,5 milliárd forintnak megfelelő összegért adott túl júniusban az Aston Martin a második generációs Vanquish gyártósorán, de azt nem árulták el az angolok, hogy ki lehet az a vevő, aki ismét gyártani szeretné a 2012-ben megjelent, szívó V12-es motorral szerelt sportkocsit. A teljes gyártósor mellett még további másfél évig mérnöki támogatást is kap az Aston Martintól a rejtélyes vevő. Az Automotive News már el is kezdte a találgatást, szerintük nem lehetetlen, hogy valamelyik Mansory-hoz hasonló tuningcég lehet a vevő, akik rengeteg átalakított autó után maguk is belevágnának egy önálló sportkocsi gyártásába. A Jalopnik szerint az olasz Zagato az, akik szorosan együttműködtek már korábban is az angolokkal. Más feltételezések szerint a Vanquish elektromos sportautó formájában születhet újjá.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Valaki megvette a korábbi csúcs-Aston Martin gyártósorát, de ki?

totalcar.hu :: A vásárló nevét nem hozták nyilvánosságra, bár már az a tény is meglepetés, hogy az Aston Martin hajlandó volt megválni a Vanquish gyártásához szükséges szerszámoktól és tervrajzoktól. Az viszont kiderült, hogy a júniusban kötött üzleten az Aston Martin 26 millió dollárt nyert, és ezért cserébe még másfél év ingyenes mérnöki támogatást is nyújt a sportkocsigyártó.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


30 év után búcsúzik a Mercedes a DTM-től

vezess.hu :: Változnak az idők és ezt az is jól jelzi, hogy a Mercedes is a villanyos hajtás felé fordul vagy éppen 30 év után kiszáll a Német Túraautó Bajnokságból, amit leginkább DTM néven emlegetünk. Megadták a módját az utolsó szezonnak, hiszen Gary Paffett, a mezőny rangidős pilótája 255 ponttal zárt a Hockenheimringen, így behúzta második bajnoki címét is. Az elsőt 2005-ben szerezte, összesen 23 győzelemmel, 48 dobogós helyezéssel és 17 pole pozícióval a háta mögött ő is távozik majd a sorozatból. A Mercedes egyébként 15 bajnoki címet húzott be az eltelt három évtized alatt, helyükre az Aston Martin érkezik majd a sorozatba, de sajnos a Hungaroring nem került be a 2019-es versenynaptárba, így itthon nem láthatjuk versenyezni a V8-as szörnyetegeket. A Mercedes-AMG ezzel a videóval búcsúzik a sorozattól: Ennél már csak az Audi összeállítása sikerült jobban, ráadásul a verseny alatt az Audi versenyautók szárnyán apró matrica jelezte, hogy hiányolni fogják a Mercedes-t a kihívók közül:

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Mit keres az Aston Martin a DTM-ben?

totalcar.hu :: A Mercedes kiszáll a három német luxusautó-gyártó háziversenyéből, de rögtön beáll a helyére az Aston Martin. A Vantage DTM változata ugyanott készül majd, ahol eddig a Mercedeseket fejlesztették.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Híres versenysorozat távozik a Hungaroringről

vezess.hu :: Új állomásként a hollandiai Assen került be a naptárba, míg a belgiumi Zolderbe 25 év szünet után látogat el ismét a mezőny. A Hungaroring mellett a hollandiai Zandvoort és az osztrák Spielberg került ki a helyszínek közül. A lebonyolítás változatlan marad, szombaton és vasárnap is egy futamot teljesítenek majd minden pályán a pilóták. A DTM-ből kilépő Mercedest jövőre az Aston Martin váltja, míg a BMW és az Audi változatlanul marad a sorozatban. A DTM 2019-es versenynaptára: május 3-5.: Németország, Hockenheim május 17-19.: Belgium, Zolder június 7-9.: Olaszország, Misano július 5-7.: Németország, Norisring július 19-21.: Hollandia, Assen augusztus 10-11.: Nagy-Britannia, Brands Hatch augusztus 23-25.: Németország, Lausitzring szeptember 13-15.: Németország, Nürburgring október 4-6.: Németország, Hockenheim

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook