Bentley



Nekem nyolc – Audi Q8 50 TDI quattro tiptronic teszt

automotor.hu :: Az MLB Evo építőkészletet a Porsche, a Bentley és a Lamborghini is használja SUV-hez.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Sportváltozat készül a Bentaygából

totalcar.hu :: A Bentley óriási SUV-ja se ússza meg a sportosítást, nyílegyenes úton kategóriájában valószínűleg verhetetlen lesz az új változat.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Brutálisan menő lesz az új Bentley-modell

nuus.hu :: Csúcsminőség, prémium kategória.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nincs ennél feljebb: jön a Bentley 660 lóerős divatterepjárója

hvg.hu :: A Bentayga Speed motorja még a Lamborghini Urus erőforrásánál is nagyobb teljesítményt adhat le.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Túl sokba kerül a Bentley, becsukhatják, ha így folytatja

totalcar.hu :: Bár a Volkswagen csoportnál az egyes részlegek pénzügyi szereplése ritkán téma a nagy nyilvánosság előtt, úgy látszik, a brit luxusmárka jelentős vesztesége - 9 hónap alatt 137 millió euró veszteség - kiverte a biztosítékot a Porsche családnál. Ketten is jelezték, hogy elfogadhatatlannak tartják a márka szereplését.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Nekimegy a Lamborghininek a Lexus?

vezess.hu :: Újabb grafika készült a Lexus LF-1 Limitless tanulmány leendő szériaváltozatáról, ami önmagában még nem hír, az viszont már igen, hogy úgy tűnik, már 2020-ban színre léphet a Lexus új zászlóshajója. Ha tényleg így lesz, az rekord gyors fejlesztési ciklusra enged következtetni; a felső kategóriában 3 évnél hosszabb inkubációs időkkel szokás számolni. A várhatóan LQ névre hallgató modell másik nagy újdonsága a sportos hajtáslánc lehet: az LC és LS szériákból már ismert benzines, illetve benzin-elektromos erőforrások mellett (azokhoz hasonlóan) itt is helyet kaphat az a régóta rebesgetett négyliteres, nyolchengeres turbómotor, amely 600 lóerőnél is nagyobb teljesítménnyel vértezheti fel az LQ-F sportmodellt – ha és amennyiben valóban készítenek ilyet, márpedig a legújabb piaci trendek alapján valós igény van a nagyteljesítményű crossoverekre. Ha elkészül az LQ-F, meglehetősen kemény ellenfelekkel szemben kell bizonyítania: a Bentley Bentayga mellett a Lamborghini Urus vevőinek kegyeiért

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ötvenmillió nélkül ne is gyere

totalcar.hu :: Aradi Géza, a Bentley márkaigazgatója igen szép munícióval rendelkezik ahhoz, hogy tényekkel illusztrálja: Bentley-t venni több, mint megvenni egy autót. És mivel lényegesen több pénzbe is kerül, mint megvenni egy autót, hogy úgy mondjam, az ár/érték arány rendben van. Mégis meghökkentő olyan dolgokat hallani, hogy a talán a Bentley-nek van a legtöbb szín a kínálatában – csak feketéből 16 választható. És ezek csak a külső színek.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ledobta tetejét a Bentley túraautója

vezess.hu :: Hamarosan megnyílik Budapesten a Bentley szalonja, így a friss Coninental GT most bemutatott kabrió változatát már akár itthon is megrendelhetik a kedves vevők. Az angol márka egyik legnépszerűbb autója a Continental GT, mely új platformra épült, akárcsak a Porsche Panamera. A sportosság mellett természetesen a legfőbb irány az elegancia, melyhez mindene adott. A LED Mátrix fényszórók olyanok, mint a drágakő és a színpaletta is végtelen. Akárcsak a külső, úgy a beltér is a legapróbb részletekig személyre szabható. A kabint tetőtől talpig bőr borítja és nemes faborítások közül válogathatnak a vásárlók. A középkonzol tetején a megszokott kijelzőt egy gombnyomásra három elegáns órává vagy a letisztult dekorbetétre lehet cserélni. Az óracsoport természetesen digitális, így a legfőbb információk ott is megjelennek. A leglényegesebb pont azonban a vászontető, ami 19 másodperc alatt tűnik el teljesen, legfeljebb 50 km/órás tempóig. A motortében 6 literes, biturbó W12-es motor dolgozik 635

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Az aranyifjak új kedvence?

totalcar.hu :: A Bentley Continental GT aktuális generációja már több mint egy éves, de csak most érkezett meg a vászontetős változat. Figyelemre méltó, hogy bár nehezebb lett, ezt a gyorsulásán alig érezni.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Katasztrofális a helyzet a Bentley-nél

vezess.hu :: Az év első kilenc hónapjában 137 millió eurós veszteséget termelt a Bentley, miközben tavaly szerény profittal zárták a harmadik negyedévet, derül ki a VW-csoport aktuális pénzügyi jelentéséből A Bentley vezérigazgatója, Adrian Hallmark szerint a súlyos helyzetet az idézte elő, hogy elaludtak, és későn jelentkeztek a WLTP norma szerinti homologizációkra. Későn fogtunk hozzá a mérési időpontok foglalásához, és nem volt időnk felállítani a fontossági sorrendet a modellváltozatok között – árulta el a szakember az Automotive News Europe-nak. A késlekedés következtében a Bentayga hibrid csak jövő márciusban kerülhet piacra, mert helyet kellett csinálni néhány nagyobb tömegben értékesíthető modellnek. Ugyanezért nem tudta bevezetni a márka az új Continental GT kupét, amely a Bentayga előtt a legkeresettebb típusuk volt. Hallmark szerint mintegy 3-400 darabbal kevesebb Bentaygát tudtak eladni a késve indított tesztek miatt. A remények szerint az év negyedik negyedévében már kimászik a

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Durván néz ki a Honda új versenyautója

totalcar.hu :: Manapság minden valamire való sportkocsiból készül GT3-as változat: az utólagos kiegyensúlyozás, a Balance of Performance minden autónak nagyjából egyenlő feltételeket biztosít, így hasonló esélyekkel indul mondjuk egy testes Bentley Continental GT3 és egy középmotoros, könnyű Ferrari vagy Lamborghini. Természetesen a Honda sportkocsijából, az NSX-ből is készül ilyen versenygép, igaz, Acura márkanéven, amelyből most új változatot mutattak be.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Jön a hibrid Rolls-Royce terepjáró

vezess.hu :: A Bentley idén márciusban mutatta be a Bentayga hibrid kivitelét, akkor, amikor a Rolls-Royce Cullinan hivatalosan még nem is létezett. Most viszont már létezik, és a hírek szerint hamarosan megkaphatja a márka első benzin-elektromos hajtásláncát. A műszaki adatokról értelemszerűen még nincsenek információk, de a híresztelések szerint a hibrid verzió erősebb lesz a V12-es alapmodellnél, ami 571 lóerőt és 850 Nm-t ad le. A villanymotor alacsony fordulaton jelentkező extra nyomatékával ez várhatóan jelentősen fürgébb gyorsítóképességet is jelent, bár a végsebességet aligha fogják a jelenlegi 250 km/óra fölé emelni. A Phantom alapjaira épülő Cullinan egyébként állítólag hamarosan kistestvért is kap.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Így néz ki a jövő Bentley-je?

vezess.hu :: 2018-at írunk, egyetemre járnak azok, akik az ezredfordulón születtek. Vajon ők mit tudnak kezdeni az olyan hagyományos értékekkel, minőséggel, technológiával, kézműves munkával, ami naggyá tette a Bentley-hez hasonló autógyártókat? A kérdés nem költői: a Bentley a brit királyi képzőművészeti egyetem (RCA) diákjait kérte fel, hogy képzeljék el, milyen lesz a brit luxus 2050-ben. A kérdés túlmutat az autóiparon, de természetesen az automobil áll a figyelem középpontjában. Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában. Egy harmadik álmodó szerint az autó, mint olyan, teljesen eltűnik, helyette fenntartható transzkontinentális utazójárművekkel fogunk közlekedni, és ezzel teljesen lényegtelenné válik, hogy a világ melyik pontján élünk. A huszonnégy pályamunkából kiválasztott négy terv közül az utolsó a hagyományos brit

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Már a kínaiakon sem lehet egy jót röhögni?

totalcar.hu :: Párizsban nagyobb területen állított ki a kínai GAC, mint sok tradicionális autógyár, arról nem beszélve, hogy az Alfa Romeo, Chrysler, Fiat, Jeep, Ford, Bentley, Volkswagen, Mazda, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel és Volvo összesen egészen pontosan nulla négyzetméteren voltak jelen. De míg mondjuk a Seat szabad területen felállított, apró, ideiglenes építményben tartotta a Tarraco nevű SUV világpremierjét, addig a Guangzhou Automobile Group Co. nulla darabos európai autóeladással igazán kitett magáért: nagyobb volt a standja, mint a Hondának, és alig kisebb, mint az Audié.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hibrid luxus-sportlimuzin a Toyotától

vezess.hu :: Megdöbbentő fotók készültek Japánban: a Toyota sportrészlege, a Gazoo Racing a márka abszolút zászlóshajóját, a Century limuzint vette kezelésbe. Az idén bevezetett, új generációs Century az előző szériás Lexus LS 460h hibrid hajtásláncát kapta meg – gyanítjuk, nem azért, mert nem jár neki a legújabb, hanem mert a korábbi V12-es motorokhoz képest egyszerűen túl nagy visszalépés lett volna egy turbós V6-ossal kínálni a japán királyi család és más előkelőségek által használt csúcslimót. Ezt az 5.0 V8-as szívómotort azonban büntetlenül lehet még tovább tuningolni – bár az is elég volna talán, ha a 381 lóerős benzinmotor és a 224 lóerős elektromos egység hangolásán változtatnak: vannak még bőven tartalékok ebben a rendszerben. Króm helyett fekete-piros sávozás, légterelő a csomagtérfedél peremén, és persze más felnik. Ha elkészül, a cél valójában nem is a fent említett kategória lesz, hanem az autóipar legfelső regisztere: a Mercedes-Maybach S 650 (630 LE) és a Bentley Mulsanne Speed

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Elindult az iskola, vegyél luxustollat a gyereknek!

vezess.hu :: A Graf von Faber-Castell 1761 óta tervez és gyárt írószerszámokat, 1993 óta aktívan működnek együtt a luxuscikk-piac egyéb szereplőivel. Most az autóipar került sorra, és ott is a Bentley. A közösen létrehozott tollcsalád az autómárka jellegzetes színeit – kék, sötétszürke, fehér –, valamint a kezelőszerveket díszítő, rombusz alakú mintázatot örökölte, no meg a toll végét díszítő, cirádás B betűt. A tollak külső házát platinával futtatták, a tollakhoz kínált tok olasz marhabőr bélést kapott. A szeptember elseje óta kapható tollak árfekvése meglehetősen magas: a töltőtoll 390, a rollertoll 340, a golyóstoll 290 euró; a hozzájuk passzoló bőrtokért 220 eurót kérnek el.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A Bentley nem készít újabb sportkocsit

totalcar.hu :: Hiába rebesgették korábban, hogy az EXP 10-es tanulmányautóból valóság lehet, most már biztos, hogy nem készül el a Continental GT kistestvére.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Bő ötször többet keres egy eladott autón a Porsche, mint az Audi/BMW/Mercedes

totalcar.hu :: Négyszer több pénzt fog egy eladott autón a Ferrari, mint a Porsche, a Bentley pedig még a Teslánál is többet bukik/eladott autó. Egy német tanulmány szedte össze, mekkora különbség van a nagy gyártóknál egy eladott autóra számolt profitban. 

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Eladó az egyetlen kombi Bentley S2

totalcar.hu :: Mercedes-elemekkel van hígítva, de egy eleve ritka Bentley egyetlen kombija ez az S2-esből barkácsolt puttonyos. 575 ezer dollárért, azaz 155 millió forintért lett eladó a napokban. 

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


100 éves születésnapját különleges csúcsmodellel ünnepli a Bentley

autopult.hu :: Az 1919. július 10-én alapított Bentley Motors történelmének 100. évébe lépett, a brit gyártó pedig a centenárium alkalmából egy rövidke filmet mutatott be „Together we are Extraordinary: The Story of Bentley Motors” címmel, amelyben felbukkannak a luxusmárka elmúlt 100 évéhez köthető ikonikus személyek, innovációk, sikerek, autók, valamint a varázslatos kézműves gyártás. Emellett pedig egyedi modell nélkül sem maradunk.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Egy darabka történelem a Bentley-vásárlóknak – szó szerint

vezess.hu :: A Bentley 8 Litre korának legtökéletesebb autója volt – egyben az utolsó automobil, amelyet Walter Owen Bentley személyesen tervezett. Nem csoda, hogy 1930-tól kezdve ő maga is ezzel járt, és bár egy év után el kellett adnia, a történelem szép hurkot írt le: a Bentley (akkor már a VW-csoport fennhatósága alatt) visszavásárolta és felújította a limuzint. Ekkor került ki a motorból az eredeti főtengely, amit nem dobtak el – és milyen jól tették! Most ugyanis 100 darabra vágják, hogy száz tehetős Bentley-tulajdonosnak okozzanak vele örömöt. A Bentley Mulsanne W.O. Edition fedélzetén ugyanis a hátsó könyöklőbe, a bárszekrény vagy pezsgőhűtő (amit a kedves ügyfél kíván) elé beágyazzák a fémdarabkát, emléket állítva az 1971-ben elhunyt mérnökzseninek. A grafikákon sajnos a darabka nem látszik, csak a fedele: ez az eredeti 8 Litre modellt ábrázolja, csak hogy el ne feledje a vásárló, hol kell keresnie az értékes szilánkot. Főúri fényűzés akkor és most Bár a W.O. Edition még csak rajzon

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Saját autómárkát alapított a Pininfarina

vezess.hu :: Audi, Bentley, Bugatti, Ferrari, Jaguar Land Rover, Maserati, McLaren, Volvo – ezektől a prémiummárkáktól csábított át felelős beosztású szakembereket a világ legújabb autógyártója, az Automobili Pininfarina. Az azonos nevű dizájnház legnagyobb részvényese, az indiai Mahindra-csoport 100 százalékos tulajdonában álló új márka Olaszországban és Németországban tervezi, fejleszti és gyártja majd autóit, azokat a világ összes meghatározó piacán értékesítik. Az új márka a világ legfenntarthatóbb luxusmárkájává szeretne válni, ezért a Mahindra Forma-E bajnokságban szerzett, immár ötéves tapasztalatára alapozva kizárólag emissziómentes típusokban gondolkodnak. Legelső típusuk, az egyelőre csak PF0-ként ismert modell rendkívül kis példányszámban készül, és valahol 2 és 2,5 millió dollárba fog kerülni. A későbbiekben is megmaradnak a kisszériás gyártásnál és a tisztán elektromos meghajtásnál, beleértve legalább egy szabadidőjárművet.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Lenyomná a Rolls-Royce-ot az új Range Rover

totalcar.hu :: Az Autocar információi szerint nem csak a BMW X7 és az Audi Q9, de a Bentley Bentayga és a Rolls-Royce Cullinan ellenfelének is szánják a következő Range Rovert, amely 2021-re készülhet el.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A Bentley is terepkupét készít – a Bentayga Speed lehet az?

autopult.hu :: A sort a BMW kezdte , és hatalmas sikereit látva természetesen a Mercedes-Benz , majd mostanra az Audi is csatlakozott a terepkupé, vagy legalábbis sportos SUV szegmenshez. A következő a Porsche lehet a Cayenne kupésított verziójával , és a legfrissebb pletykák szerint az eggyel magasabb kategóriában játszó Bentley is megirigyelte az említett gyártók sikereit, és jövőre piacra is dobhatja a Bentayga dinamikusabb megjelenéssel megáldott verzióját.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook