Bentley



A nappalidban is ülhetsz Bentleyben, és még furcsán se fognak rád nézni

player.hu :: De alhatsz is benne, kényelmesen.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Az olaszok megcsinálták, amit a Bentley nem mert

vezess.hu :: Bár korábban a Bentley is kínált hatalmas méretű kupét, mára a kínálat valamivel szerényebb és racionálisabb, így akik nagy, kétajtós luxuskupéra vágytak, eddig kénytelenek voltak a Rolls-Royce-hoz fordulni, hiszen ott kapható a Phantom Coupé és annak nyitható tetős változata, a Drophead Coupé. Ám sokan inkább a valamivel sportosabb Bentley-t kedvelik, ezért az Ares Design az ő segítségükre sietett. Az Ares nem esett neki csak úgy a legdrágább Bentley Mulsanne-nak, először számítógéppel megtervezték az autót, hogy egész biztosan helyén legyenek az arányai, majd alumínium és karbon segítségével alakították ki a karosszériát. Ám kötöttek néhány kompromisszumot, például a Brooklands-szel szemben itt nem keret nélküli ablakok figyelnek az ajtókon, valamint B oszlopa is van az autónak. Az ülések előre sikló szerkezetet kaptak a hátsó beszállást megkönnyítendő, hogy nem kellett új üléseket tervezni és megmaradhatott az eredeti kárpitozás is. Az átalakítás akár négy hónapig is tarthat, a

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Érkeznek a nyolchengeres új Bentley-k

autoblog.hu :: A Bentley bemutatta a V8-as motorral hajtott Continental GT és GT Convertible modelleket. Az 550 lóerős gran turismók menetteljesítmények tekintetében alig maradnak el a W12-es modellektől, ráadásul karakteres V8-as gurgulázás hagyja el a kipufogóikat és a hatótávjuk is nagyobb. Az új Continental GT V8 modellek először Észak-Amerikában lépnek piacra az év második felében, Európába és más régiókba a jövő év elején jutnak el.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Jön a V8-as Bentley Continental GT

totalcar.hu :: A kupé harmadik genrációjának bevezetését a legerősebb, W12-es motorral kezdték, de számítani lehetett rá, hogy jön a négyliteres V8-as is, ha már ilyen motor kerül a versenyváltozatba .

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Új motort kap a Bentley Continental GT V8

vezess.hu :: Továbbra is négyliteres turbómotor hajtja a Bentley Continental GT belépő verzióját, ám az eddigi 507 helyett 550 lóerőt ad le, a forgatónyomaték 660-ról 770 Nm-re nőtt. A kupé 4,0, a kabrió 4,0 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, mindkettő végsebessége 318 km/óra – eddig 4,8 mp, 5,0 mp és 303, illetve 301 km/óra voltak a vonatkozó értékek. Az új V8 így az eddigi V8 S kivitelnél is erősebb (528 LE, 680 Nm), illetve gyorsabb (4,5 mp és 309 km/óra a kupé, 4,7 mp és 308 km/óra a kabrió esetében.) A részterhelésen akár négyhengeresként is működni képes motor mind a négy kerekek hajtja, ahogy eddig, normál esetben előnyben részesítve a hátsókat. A kabrió teteje 19 mp alatt nyitható vagy csukható, akár 50 km/óra sebességig. Hét színben rendelhető a vászontető, köztük most először öltönyszövet mintázattal is. A tető belső kárpitozása nyolcféle színben kérhető. A klimatizált komfortülések új, melegebb és csendesebb nyakmelegítő funkciót kaptak; a kormánykerék, valamint a kartámasz is

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Gyöngyhalászok ihlették ezt a Bentley Bentaygát

vezess.hu :: Mára a Bentley egyik legfontosabb piacává nőtte ki magát a Közel-Kelet, ezekben az arab országokban viszont teljesen másképp vélekednek a megfelelő színkombinációról, mint az európai vagy épp amerikai vevők, így az angolok készítettek öt példányt a Bentley Bentaygából gyöngyhalászat témában. Úgy van, jól olvastad! Az autó fő tematikája az igazgyöngy, ezért a fényezés is - cseppet sem meglepő módon - fehér gyöngyház, az ülések ehhez passzoló, finom bőrrel borítottak és az intarziás fabetéteken is gyöngyhalász hajók úsznak a Mulliner felirat felé. Azok számára, akik tényleg az autóban cipelnék az értékes igazgyöngyöket, a könyöklő alatti rekeszben biometrikus azonosítót használó széfet helyeztek el. Az autó továbbá megkapja az árát szinte megduplázó, Breitling által készített Mulliner Tourbillon óra negyedóránkénti önfelhúzásra képes, arany tokozású, gyöngyház számlapos szerkezetét a műszerfal tetejére. Az autón körbe Mulliner plakettek is jelzik a különleges szériát, a küszöbökön pedig

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Kisebb motor kerül a Bentley Continental GT-be

player.hu :: A Continental GT harmadik generációját tizenkét hengeres motorral mutatta be a Bentley. Mint ahogyan korábban, úgy ezúttal is lesz alapváltozata a kupénak és a kabriónak, amibe V8-as motort szerelnek, de gyengének ezt sem mondhatjuk.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hivatalos: itt az új Bentley Continental GT V8

hvg.hu :: A közel 320 km/h végsebességű kékvérű brit luxusautó kupé és kabrió változatban is elérhető.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Győri szívvel is választható a Bentley Continental

automotor.hu :: 4,0 illetve 4,1 másodpercig tart a 0-100 km/óra sprint az 550 lóerős Continental GT-nek.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megépíti brutális luxusterepjáróját a Mercedes

vezess.hu :: A Mercedes tavaly mutatta be a Maybach modellcsalád egy lehetséges új típusát: a Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury (képeinken) egy iszonyú nagy, különleges vonalvezetésű, fényűző óriás volt, a szabadidőjárművek körében soha nem látott lépcsős farkialakítással. A jelek szerint a tanulmány nem marad álom: az idén érkező, új generációs Mercedes GLS alapjaira nem sokkal később felhúzzák a Mercedes-Maybach GLS-t, amelynek a neve ugyan nem cseng olyan elegánsan, viszont drágának igen drága lesz: várhatóan a Lamborghini Urus árában kínálják majd. Ahogy a GLS, a Maybach is Észak-Amerikában fog készülni, a Daimler alabamai üzemében. Ezzel a németek ütőképes konkurenst állíthatnak nem csak a Bentley Bentaygának, de a Rolls-Royce Cullinannek is. Habár gyártani az USA-ban fogják, az autó világpremierjét várhatóan Kínába helyezi a gyártó, hiszen az ázsiai ország lehet a típus első számú piaca.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Egy százéves szék darabkájától exkluzív ez a luxusautó

vezess.hu :: A Bentley Blower a két világháború közötti időszak egyik legnagyszerűbb alkotása volt: a 4,5 literes, kompresszoros versenyautó igazi harci rinocérosz volt, nehezen kezelhető és megbízhatatlan, de könnyű és erős. A kompresszor ráadásul nem kívánatos technológia volt W.O. Bentley szemében, de az autót megrendelő és megtervező Sir Henry Birkin – a 'Bentley fiúk' egyike – ragaszkodott a megoldáshoz. Az autó kiemelkedő sportsikerek nélkül vonult nyugdíjba, de puszta konstrukciója és rettenthetetlen pilótája miatt emlékezetessé vált az autó. Bár a 175 lóerős teljesítmény azóta meghaladottá vált, a méregzöld színt és a 9-es rajtszámot felelevenítették a Mulliner tervezői, amikor egy 100 darabos limitált szériát készítettek a Continental GT-ből. A Number 9 Edition by Mulliner a Cumbrian-zöld árnyalat mellett Beluga-feketében is rendelhető; ugyanez a két szín áll rendelkezésre a beltérben. A műszerfalat körkörösen polírozott alumínium borítja, az órát a korabeli műszerek stílusában

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Az olaszok megépítették a luxuskupét, amit a Bentley már nem akart

player.hu :: Ha kupét keresel a Bentley-nél, akkor a Continental GT-t ajánlják a figyelmedbe, pedig a brit luxusmárkának korábban volt egy másik kétajtós modellje is. A Mulsanne kupéváltozatát a modenai Ares Design építette meg.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Sportváltozat készül a Bentaygából

totalcar.hu :: A Bentley óriási SUV-ja se ússza meg a sportosítást, nyílegyenes úton kategóriájában valószínűleg verhetetlen lesz az új változat.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Túl sokba kerül a Bentley, becsukhatják, ha így folytatja

totalcar.hu :: Bár a Volkswagen csoportnál az egyes részlegek pénzügyi szereplése ritkán téma a nagy nyilvánosság előtt, úgy látszik, a brit luxusmárka jelentős vesztesége - 9 hónap alatt 137 millió euró veszteség - kiverte a biztosítékot a Porsche családnál. Ketten is jelezték, hogy elfogadhatatlannak tartják a márka szereplését.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nekimegy a Lamborghininek a Lexus?

vezess.hu :: Újabb grafika készült a Lexus LF-1 Limitless tanulmány leendő szériaváltozatáról, ami önmagában még nem hír, az viszont már igen, hogy úgy tűnik, már 2020-ban színre léphet a Lexus új zászlóshajója. Ha tényleg így lesz, az rekord gyors fejlesztési ciklusra enged következtetni; a felső kategóriában 3 évnél hosszabb inkubációs időkkel szokás számolni. A várhatóan LQ névre hallgató modell másik nagy újdonsága a sportos hajtáslánc lehet: az LC és LS szériákból már ismert benzines, illetve benzin-elektromos erőforrások mellett (azokhoz hasonlóan) itt is helyet kaphat az a régóta rebesgetett négyliteres, nyolchengeres turbómotor, amely 600 lóerőnél is nagyobb teljesítménnyel vértezheti fel az LQ-F sportmodellt – ha és amennyiben valóban készítenek ilyet, márpedig a legújabb piaci trendek alapján valós igény van a nagyteljesítményű crossoverekre. Ha elkészül az LQ-F, meglehetősen kemény ellenfelekkel szemben kell bizonyítania: a Bentley Bentayga mellett a Lamborghini Urus vevőinek kegyeiért

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Ötvenmillió nélkül ne is gyere

totalcar.hu :: Aradi Géza, a Bentley márkaigazgatója igen szép munícióval rendelkezik ahhoz, hogy tényekkel illusztrálja: Bentley-t venni több, mint megvenni egy autót. És mivel lényegesen több pénzbe is kerül, mint megvenni egy autót, hogy úgy mondjam, az ár/érték arány rendben van. Mégis meghökkentő olyan dolgokat hallani, hogy a talán a Bentley-nek van a legtöbb szín a kínálatában – csak feketéből 16 választható. És ezek csak a külső színek.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ledobta tetejét a Bentley túraautója

vezess.hu :: Hamarosan megnyílik Budapesten a Bentley szalonja, így a friss Coninental GT most bemutatott kabrió változatát már akár itthon is megrendelhetik a kedves vevők. Az angol márka egyik legnépszerűbb autója a Continental GT, mely új platformra épült, akárcsak a Porsche Panamera. A sportosság mellett természetesen a legfőbb irány az elegancia, melyhez mindene adott. A LED Mátrix fényszórók olyanok, mint a drágakő és a színpaletta is végtelen. Akárcsak a külső, úgy a beltér is a legapróbb részletekig személyre szabható. A kabint tetőtől talpig bőr borítja és nemes faborítások közül válogathatnak a vásárlók. A középkonzol tetején a megszokott kijelzőt egy gombnyomásra három elegáns órává vagy a letisztult dekorbetétre lehet cserélni. Az óracsoport természetesen digitális, így a legfőbb információk ott is megjelennek. A leglényegesebb pont azonban a vászontető, ami 19 másodperc alatt tűnik el teljesen, legfeljebb 50 km/órás tempóig. A motortében 6 literes, biturbó W12-es motor dolgozik 635

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Az aranyifjak új kedvence?

totalcar.hu :: A Bentley Continental GT aktuális generációja már több mint egy éves, de csak most érkezett meg a vászontetős változat. Figyelemre méltó, hogy bár nehezebb lett, ezt a gyorsulásán alig érezni.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Katasztrofális a helyzet a Bentley-nél

vezess.hu :: Az év első kilenc hónapjában 137 millió eurós veszteséget termelt a Bentley, miközben tavaly szerény profittal zárták a harmadik negyedévet, derül ki a VW-csoport aktuális pénzügyi jelentéséből A Bentley vezérigazgatója, Adrian Hallmark szerint a súlyos helyzetet az idézte elő, hogy elaludtak, és későn jelentkeztek a WLTP norma szerinti homologizációkra. Későn fogtunk hozzá a mérési időpontok foglalásához, és nem volt időnk felállítani a fontossági sorrendet a modellváltozatok között – árulta el a szakember az Automotive News Europe-nak. A késlekedés következtében a Bentayga hibrid csak jövő márciusban kerülhet piacra, mert helyet kellett csinálni néhány nagyobb tömegben értékesíthető modellnek. Ugyanezért nem tudta bevezetni a márka az új Continental GT kupét, amely a Bentayga előtt a legkeresettebb típusuk volt. Hallmark szerint mintegy 3-400 darabbal kevesebb Bentaygát tudtak eladni a késve indított tesztek miatt. A remények szerint az év negyedik negyedévében már kimászik a

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Durván néz ki a Honda új versenyautója

totalcar.hu :: Manapság minden valamire való sportkocsiból készül GT3-as változat: az utólagos kiegyensúlyozás, a Balance of Performance minden autónak nagyjából egyenlő feltételeket biztosít, így hasonló esélyekkel indul mondjuk egy testes Bentley Continental GT3 és egy középmotoros, könnyű Ferrari vagy Lamborghini. Természetesen a Honda sportkocsijából, az NSX-ből is készül ilyen versenygép, igaz, Acura márkanéven, amelyből most új változatot mutattak be.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Jön a hibrid Rolls-Royce terepjáró

vezess.hu :: A Bentley idén márciusban mutatta be a Bentayga hibrid kivitelét, akkor, amikor a Rolls-Royce Cullinan hivatalosan még nem is létezett. Most viszont már létezik, és a hírek szerint hamarosan megkaphatja a márka első benzin-elektromos hajtásláncát. A műszaki adatokról értelemszerűen még nincsenek információk, de a híresztelések szerint a hibrid verzió erősebb lesz a V12-es alapmodellnél, ami 571 lóerőt és 850 Nm-t ad le. A villanymotor alacsony fordulaton jelentkező extra nyomatékával ez várhatóan jelentősen fürgébb gyorsítóképességet is jelent, bár a végsebességet aligha fogják a jelenlegi 250 km/óra fölé emelni. A Phantom alapjaira épülő Cullinan egyébként állítólag hamarosan kistestvért is kap.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Így néz ki a jövő Bentley-je?

vezess.hu :: 2018-at írunk, egyetemre járnak azok, akik az ezredfordulón születtek. Vajon ők mit tudnak kezdeni az olyan hagyományos értékekkel, minőséggel, technológiával, kézműves munkával, ami naggyá tette a Bentley-hez hasonló autógyártókat? A kérdés nem költői: a Bentley a brit királyi képzőművészeti egyetem (RCA) diákjait kérte fel, hogy képzeljék el, milyen lesz a brit luxus 2050-ben. A kérdés túlmutat az autóiparon, de természetesen az automobil áll a figyelem középpontjában. Egy másik rajzoló szerint maga a belső égésű motor lesz a luxus, és az, ha magunk vezethetünk – és ezért az autó mechanikus elemeit közszemlére kell tenni, hogy akadálytalanul gyönyörködhessünk az elavult csodában. Egy harmadik álmodó szerint az autó, mint olyan, teljesen eltűnik, helyette fenntartható transzkontinentális utazójárművekkel fogunk közlekedni, és ezzel teljesen lényegtelenné válik, hogy a világ melyik pontján élünk. A huszonnégy pályamunkából kiválasztott négy terv közül az utolsó a hagyományos brit

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Már a kínaiakon sem lehet egy jót röhögni?

totalcar.hu :: Párizsban nagyobb területen állított ki a kínai GAC, mint sok tradicionális autógyár, arról nem beszélve, hogy az Alfa Romeo, Chrysler, Fiat, Jeep, Ford, Bentley, Volkswagen, Mazda, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel és Volvo összesen egészen pontosan nulla négyzetméteren voltak jelen. De míg mondjuk a Seat szabad területen felállított, apró, ideiglenes építményben tartotta a Tarraco nevű SUV világpremierjét, addig a Guangzhou Automobile Group Co. nulla darabos európai autóeladással igazán kitett magáért: nagyobb volt a standja, mint a Hondának, és alig kisebb, mint az Audié.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hibrid luxus-sportlimuzin a Toyotától

vezess.hu :: Megdöbbentő fotók készültek Japánban: a Toyota sportrészlege, a Gazoo Racing a márka abszolút zászlóshajóját, a Century limuzint vette kezelésbe. Az idén bevezetett, új generációs Century az előző szériás Lexus LS 460h hibrid hajtásláncát kapta meg – gyanítjuk, nem azért, mert nem jár neki a legújabb, hanem mert a korábbi V12-es motorokhoz képest egyszerűen túl nagy visszalépés lett volna egy turbós V6-ossal kínálni a japán királyi család és más előkelőségek által használt csúcslimót. Ezt az 5.0 V8-as szívómotort azonban büntetlenül lehet még tovább tuningolni – bár az is elég volna talán, ha a 381 lóerős benzinmotor és a 224 lóerős elektromos egység hangolásán változtatnak: vannak még bőven tartalékok ebben a rendszerben. Króm helyett fekete-piros sávozás, légterelő a csomagtérfedél peremén, és persze más felnik. Ha elkészül, a cél valójában nem is a fent említett kategória lesz, hanem az autóipar legfelső regisztere: a Mercedes-Maybach S 650 (630 LE) és a Bentley Mulsanne Speed

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook