Buick



Nem használod egy ideig a Cadillaced? Használja addig más!

vezess.hu :: A General Motors úgy próbál autómegosztó szolgáltatást indítani, hogy nem bárki által használható bérautókat állít üzembe (mint mondjuk a Mercedes a Car2Go-val), hanem autói tulajdonosai számára teszi lehetővé, hogy egyszerűen, könnyen bérbe adhassák autójukat, amikor épp nem használják. A Maven Cars kölcsönzővállalat autómegosztó rendszerét használva a 2015-ös vagy újabb, tehát legfeljebb negyedik éves Chevrolet, Buick, GMC vagy Cadillac márkájú autók egyelőre Chicago, Detroit, Ann Arbor városában, Michigan államban, a GM szűkebb pátriájában kölcsönözhetők ki, béta állapotban futó rendszerben. Ha a teszt sikeres lesz, az online GM-kölcsönzés tovább terjedhet a világban. A Maven 180 ezer tranzakciós, 300 millió mérföldes car sharing tapasztalata után azt állítja: a szolgáltatás sikerének kulcsa a bizalom. Ennek megteremtése érdekében a GM egymillió dolláros fedezeti értékű biztosítást állít a rendszerben résztvevők mögé, állandó ügyfélszolgálatot is biztosít (az OnStar rendszeren

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Excelle: ezt hozták össze Astra helyett

totalcar.hu :: Európából ugyan teljesen eltűnt a GM, de azokon a piacokon, ahol nyereséget remélhet, igencsak aktív az amerikai cégóriás. Ezúttal Kínában mutattak be egy új, közepes méretű szedánt, amely tovább viheti a Buick Excelle sorozat korábbi sikerét.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ütős villany-SUV-t villant a Buick

totalcar.hu :: Egy luxus villanyterepjáróval lepi meg Kínát a Buick a napokban induló Pekingi Autószalonon. Az Enspire-rel dobja meg amúgy sem enyhe kínai jelenlétét a GM egyre inkább Kínára pozícionált autómárkája.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Elektromos luxusterepjáró épül

vezess.hu :: A Pekingi Autószalonon debütál a Buick Enspire, az egyre inkább a kínai piacra koncentráló amerikai márka új, tisztán elektromos szabadidő-tanulmányautója. A részleteket egyelőre nem árulják el, de a legfontosabb sarokszámokat már közölték, és mivel az autó úgysem fog soha Európába jönni, be is érjük ennyivel. A hajtáslánc 555 lóerős, álló helyzetből 96 km/órára 4,0 másodpercet vesz igénybe a gyorsulás. Gyorstöltéssel 40 perc alatt 80 százalékra tölthető az akkucsomag, amely teljes kapacitására töltve 595 kilométer megtételét teszi lehetővé. Ha nem sietünk, de lusták vagyunk, nem kell a kábellel bajlódni, hiszen az Enspire a vezeték nélküli töltést is támogatja. Ami a dizájnt illeti, világos, szellős belső teret, oldalról felfüggesztett üléseket álmodtak az autóhoz, a középkonzol és a kartámasz valódi fából készült, más felületeket szintetikus szarvasbőr borít, a kijelzők organikus LED (OLED) technológiát használnak, a head-up kijelző intelligens kiterjesztett valóságú megjelenítést

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nyugdíjazza elektromos szedánját a GM?

vezess.hu :: Nem kevesebb mind húsz különböző elektromos modellel kívánja meghódítani a piacot 2023-tól a General Motors. Úgy tudjuk, a nagy forradalmár nem lesz közöttük: állítólag nyugdíjba küldik a Voltot, a piac egyik első plug-in hibrid szedánját – igaz, a nevet alighanem megtartják egy másik típus számára. Európában aligha érezteti hatását a változás, hiszen nálunk csak az első generációs modell volt elérhető (Opel Ampera néven), a mostani széria már nem hajózott át az Óvilágba. Számunkra szintén nem érdekes, de elképzelhető, hogy járulékos veszteségként a Chevrolet Impala és Buick LaCrosse modellektől is elbúcsúzik gyártójuk. A General Motors hivatalosan nem kommentálta az értesüléseket.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Az ár-értékarány négykerekű bajnokai

vezess.hu :: Idén ötven éve adta ki először a legjobb ajánlatokat összesítő Best Buy listáját a Consumer Guide Automotive szerkesztői stábja. 21 kategóriában, objektív mérőszámok (vételár, felszereltség, teljesítmény, helykínálat, fogyasztás, megbízhatóság és értéktartás) alapján állítják fel a rangsort. A modellek egy része Európában is kapható, ezért érdemes lehet megfontolni, ha új autót keresünk. Legjobb családi járműChrysler Pacifica Legjobb kisautóToyota Yaris iA, Kia Soul Legjobb kompakt autóHonda Civic, Toyota Prius, Volkswagen Golf kombi Legjobb prémium kompakt autóAudi A4, Cadillac ATS Legjobb középkategóriás autóHonda Accord, Toyota Camry Legjobb prémium középkategóriás autóAcura TLX, Lexus ES Legjobb nagyautóChevrolet Impala, Buick LaCrosse Legjobb prémium nagyautóGenesis G90 Legjobb sportautóFiat 124 Spider/Mazda MX-5, Ford Mustang, Volkswagen Golf GTI Legjobb prémium sportautóChevrolet Corvette Legjobb városi crossoverHonda HR-V, Mazda CX-3, Nissan Rogue Sport Legjobb

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Mégis megtartja a CT6-ot a Cadillac

totalcar.hu :: Mégis gyártásban tartja a CT6-ot a Cadillac. Erről a márka vezérigazgatója, Johan de Nysschen beszélt egyértelműen, cáfolva a múlt héten megjelent híreszteléseket. Korábban a Reuters írta meg, hogy a General Motors 2020 után hat személyautójától is megválna: a Chevrolet Volt , a Buick LaCrosse , a Cadillac XTS , a Chevrolet Impala és a Chevrolet Sonic mellett a listán szerepelt a CT6 is.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Egy morzsányi jövő a GM-től?

totalcar.hu :: A General Motors legerősebb márkája Kínában a Buick, amely most egy tanulmányautót állított ki a Kvangcsui Autószalonon. A Velite nevet egyszer már elsütötte a Buick, de nyilván arra számítottak, hogy a 2004-es kabrió-tanulmányra már senki sem emlékszik, ezért hasznosították újra az elnevezést. Az új tanulmánynak semmi köze a régihez: ez egy alsó-középkategóriás méretű ötajtós, amelyet azért készítettek, hogy kipróbálják, hogyan reagál a márka új stílusára a közönség.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


GL8: borzalmat a GM is tud

totalcar.hu :: A Buick GL8 eredetileg a szabványos, nagy GM egyterű volt, a Chevrolet Venture, vagy ha úgy tetszik, a sikertelen Opel Sintra kínai megfelelője, de az évek során különálló evolúciós utat járt be. Ez a mostani már a harmadik generáció, és egyre jobban hasonlít a japán konkurenciára – ami nem feltétlen válik az előnyére.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Avenir: a luxus új neve?

totalcar.hu :: A névvel korábban egy igazán látványos Buick tanulmányon találkozhattunk, amely gyártásba biztosan nem kerül , viszont a típusjelzését most újrahasznosítják.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Száguldó műalkotás eladó

totalcar.hu :: Az öreg autók átépítése komoly iparág Észak-Amerikában, de ilyet ott is ritkán lát az ember. Az 1952-es Buick olyan, mintha valami dieselpunk képergényből ugrott volna elő. Mellesleg sebességi rekordok döntögetésére is alkalmas.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hiába elegánsak, a kukában végzik

totalcar.hu :: Hiába sikeres Kínában, úgy néz ki, a Buicknak nincs sok mozgástere a General Motorson belül. Hiába készítettek két igazán kellemes megjelenésű tanulmányautót, egyikből sem lesz sorozatgyártmány, méghozzá a Cadillac miatt.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Avista: nem lehetne Opel?

totalcar.hu :: A Detroit Motor Show-nál nincs hazaibb pálya az amerikai autógyártók számára – itt illik valami látványosat villantani. A Buick márka egy tanulmányautót állított ki Avista néven, egy formás, nagy kupét, amely nagyszerűen passzol a márka arculatához: szép vonalú, de egyáltalán nem sportos.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Német prémiumcrossover a semmiből – itt a Borgward BX7

autonavigator.hu :: Kínai Buick? Nem, német Borgward. Gyári képeken láthatjuk a fél évszázad után újjáéledő Borgward első termékét, a BX7 crossovert.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Avenir, az elegáns Buick

totalcar.hu :: Mára a Buick maradt az amerikai General Motors egyetlen fél-prémium márkája, de úgy tűnik, most ezzel is felfele kacsintgat a Buick. Az Avenir stílusa legalábbis erre enged következtetni: elegáns, nagytestű luxusautó, hátsókerék-hajtású modellekre jellemző arányokkal és minőségi benyomást keltő belső térrel.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Egy amerikai legenda visszatér

totalcar.hu :: A nyolcvanas évek az amerikai izomautók számára is szomorú időszak volt, de akadt néhány kivétel. A Buick Grand National és GNX kupék ma már a gyűjtők féltett kincsei, de épp a kult-státuszra próbál építeni a Buick.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Mit tervez a Citroën?

totalcar.hu :: A Citroen a közelmúltban villantotta meg DS 5LS négyajtóst , melyet Kínában gyártanak majd. A helyi piacon a Buick és a Volkswagen riválisa lehet, Európa talán nem is kap belőle. Nem ez lesz azonban a közeljövő egyetlen DS-jelzésű újdonsága, három további modellt is terveznek.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Luxus-Citroen a Skoda Superb ellen

totalcar.hu :: A kínai vásárlók felforgatták az autóipari trendeket. Néhány éve még úgy nézett ki, szép lassan eltűnnek a nagy szedánok az európai gyártók kínálatából, hisz Európában és Észak-Amerikában egyre inkább háttérbe szorultak a szabadidő-autók és az egyterűek mögött. Ám Kínának hagyományos, autó-formájú autó kell, és mivel Kína már a legnagyobb piaccá nőtt, a gyártók oda is figyelnek ezekre az igényekre. Itt a legújabb példa, a Citroen, amely most egy tágas, felső középkategóriás négyajtóssal igyekszik megszorongatni a Volkswagen és a Buick helyi modelljeit.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A Buick nem vár: megérkezett a Riviera

totalcar.hu :: Kína egyik kedvenc autómárkája , a Buick nem várta meg a Sanghaji Autószalon megnyitóját, és már a kiállítás előestéjén bemutatta új Riviera koncepcióját. Ez az elnevezés már nem ismeretlen az amerikai autógyártó történetében, hiszen kisebb megszakítással közel harminc évig gyártottak ilyen nevű modellt .

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Chevy Trax: ez jól is néz ki

totalcar.hu :: A General Motors jól meglepte a világot tavasszal két mini-hobbiterepjáróval. Nem tudni, hogy a Buick Encore és az Opel Mokka valódi igények kielégítésére született-e, de sokat nem agyalhattak a formatervükön. Lényegében egyformák, és nem bővelkednek izgalmas részletekben, ahogy tökéletes arányaik sincsenek. Semleges tucat-termékeknek tűnnek, ami nem feltétlenül jó egy olyan szegmensben, ahol sokszor az aranyos külső a legfontosabb.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Roewe 950: kínai luxus, Audi helyett

totalcar.hu :: Kína egyik legnépszerűbb luxusautó-márkája a Buick, de hiába a népszerűség, ha a pártvezetés új jelszava így szól: ki a külföldiekkel. Alighanem ennek köszönhető, hogy a General Motors simán átadta egyik korszerű modelljét kínai partnerének, így a Buick LaCrosse Roewe 950 néven is bemutatkozhatott.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Mit eszik a kínai az autópiacon?

autonavigator.hu :: Majdnem negyedmillió példány talált gazdára a háromféle kivitelben kínált Buick Excelle típusból, az első tízből hét autó a GM vagy a VW érdekeltségébe tartozik.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Buick modelleket importálna az Opel

autonavigator.hu :: Két Opel típus, az Insignia és az Astra legutóbbi J sorozata Buick márkanéven is elérhető, előbbi Regal, utóbbi Verano néven. De vajon fordítva is működik a dolog? Kiderül, mert két Buick Opel emblémával az orrán Európába készül.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ötméteres nagykocsik az Opelnél?

totalcar.hu :: Eddig elsősorban a GM amerikai részlege profitált az Opel munkájából, de most fordulhat a helyzet: a Buicktól vehetnek át két típust a rüsselsheimiek. Nagy kérdés persze, hogy Európában mennyire lesz kelendő két, több mint öt méter hosszú modell, de mivel a fejlesztésre nem kell költeni, az Opelnek nincs sok vesztenivalója.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook