Chevrolet



A nap képe: Vérben fürdő Chevrolet Camaro

autoblog.hu :: Talán csak matrica, esetleg paintbrush, mindenesetre elég élethű az a vérfröccsenés, amelyet egy amerikai Chevrolet Camarón vettek észre egy parkolóban. Az ijesztő izomautó tulajának elég morbid humora lehet.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Menőségben nagyon odatette magát ez a Chevrolet Impala

player.hu :: Az Impala évtizedeken keresztül a Chevrolet nagyautója volt, sokáig a legkeresettebb típusnak számított a kínálatban. Az egyik legmenőbb változata pedig kétségkívül az 1961-ben gyártott buboréktetős Sport Coupé, ebből mutatunk egy lélegzetelállító példányt.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Kínai autó lett a Chevrolet Captiva

automotor.hu :: A kínai változathoz képest érdemi eltérés, hogy 5+2 üléses utastér is kérhető.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Új katonai járművet villantott a GM Defense

totalcar.hu :: Úgy két éve már mutattak egy hasonló, üzemanyagcellás járművet a Chevrolet Colorado alapjain , amelyet elsősorban tesztelésre szántak, most azonban egy számmal nagyobb méretben is megvalósulhat a koncepció. A feltételes mód annak szól, hogy a tavaly alapított GM Defense egyelőre csak virtuálisan tudta megmutatni az új Chevrolet Silverado ZH2-t.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Szentségtörés a villanyos izomautó?

vezess.hu :: Többnyire benzinfaló, füstölő, üvöltő szörnyetegeknek szeretjük látni az amerikai izomautókból épített dragstereket, melyek pillanatok alatt átvillannak a negyedmérföldes pályán. Az új idők szele azonban mást hoz, amit jól mutat az is, hogy a Tesla Model S legizmosabb változata az eddig csodált versenyautókat szorongatja. Igaz, két kemény menet között órákig kell töltögetni. Szerenécsre a Dodge Challenger Demon megmutatta, hogy van még potenciál az ősöreg benzinesekben is. A Las Vegas-i SEMA Show-ra a Chevrolet is egy gyorsulási versenyekre felkészített COPO Camaro-vak készült. De ők merőben más irányt választottak. A Chevrolet villanyos hajtást pakolt bele az izomautóba. A teljesítmény 700 lóerő és 815 Nm nyomaték, mely természetesen azonnal rendelkezésre áll, így nem okoz gondot elfüstölni a hátsó gumikat. Ezt ráadásul minden eddiginél csendesebben teszi. BorgWarner HVH 250-150 elektromotorok kerültek bele és az igazi COPO Camarao erőstett hátsó tengelyét használták. Az akksicsomag

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Elektromos dragstert épített a Chevrolet

vezess.hu :: Ötven évvel ezelőtt készült el az első Chevrolet COPO Camaro, a márka gyári dragster versenyautója. A jubileum előtt tisztelegve, az új kor szokásainak megfelelően most egy eCOPO tanulmánnyal, azaz egy elektromos versenyautóval jelentkezett a Chevrolet. A villanymotoros gyorsulás specialistáival, a Hancock and Lane Racing istállóval közösen kifejlesztett tanulmány a Chevrolet Bolt villanyautó akkumulátoránál több mint kétszer nagyobb, 800 voltos feszültségen üzemel. A villanymotor két darab, egyenként 407 Nm nyomatékú BorgWarner egységből áll össze, mögé egy hagyományos automata versenyváltót kapcsoltak; a merev hátsó híd megegyezik a benzinmotoros COPO Camaro versenyautókéval. A négy darab 200 voltos akkumodult a tömegelosztást szem előtt tartva helyezték el: kettő a hátsó ülések helyén, egy a pótkerék üregében, egy pedig közvetlenül a hátsó tengely fölött található. Ezeket teljesen elszigetelték az utastértől, valamint a bukókeretet úgy alakították át, hogy az elektromos elemeknek

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ez lesz akkor, ha a Vasember és a SpeedKore összefog!

autonavigator.hu :: Robert Downey Jr-nak hála egy csodás 1967-es Chevrolet Camaro épült, amit aztán Amerika Kapitánynak adott ajándékba.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Tízszeres megújulás – Ford Mustang 5.0 V8 A10 (2018) teszt

autopult.hu :: Évtizedek óta könyörögtünk érte, végre behozták, és siker lett. A Chevrolet Camaro, majd a Ford Mustang újkori európai sikertörténete kéz a kézben jár, erőteljes érzelmi töltettel a pénzügyesek számára érthetetlen számokat hozva. A nagy keresletnek azonban megvan az eredménye: a kékoválosok még komolyabban veszik sportautójuk európai szereplését, melynek köszönhetően itt a modellfrissítés, amely gyakorlatilag a modell legfontosabb porcikáihoz is hozzányúl, miközben az extralistát is gyarapítja. Hogy milyen lett az eredmény? A legjobb Mustang-változat, a Fastback GT segítségével vizsgáltuk ezt meg.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A Volkswagen a Chevrolet autóját reklámozza

totalcar.hu :: Egészen különös helyzetbe került a Volkswagen: el kell költenie 45 millió dollárt az elektromos autók népszerűsítésére egy korábbi alku részeként, és ezt nyilvánvalóan úgy kell megtennie, hogy ne tűnjön úgy, hogy a saját javára fordítja ezt a kötelezettségét. Így a reklámfilm legfontosabb haszonélvezője a Chevrolet Bolt lett.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nem használod egy ideig a Cadillaced? Használja addig más!

vezess.hu :: A General Motors úgy próbál autómegosztó szolgáltatást indítani, hogy nem bárki által használható bérautókat állít üzembe (mint mondjuk a Mercedes a Car2Go-val), hanem autói tulajdonosai számára teszi lehetővé, hogy egyszerűen, könnyen bérbe adhassák autójukat, amikor épp nem használják. A Maven Cars kölcsönzővállalat autómegosztó rendszerét használva a 2015-ös vagy újabb, tehát legfeljebb negyedik éves Chevrolet, Buick, GMC vagy Cadillac márkájú autók egyelőre Chicago, Detroit, Ann Arbor városában, Michigan államban, a GM szűkebb pátriájában kölcsönözhetők ki, béta állapotban futó rendszerben. Ha a teszt sikeres lesz, az online GM-kölcsönzés tovább terjedhet a világban. A Maven 180 ezer tranzakciós, 300 millió mérföldes car sharing tapasztalata után azt állítja: a szolgáltatás sikerének kulcsa a bizalom. Ennek megteremtése érdekében a GM egymillió dolláros fedezeti értékű biztosítást állít a rendszerben résztvevők mögé, állandó ügyfélszolgálatot is biztosít (az OnStar rendszeren

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Vérszemet kapott: 808 lóerős verzióval frissült a Dodge Challenger

autopult.hu :: A Challengerrel korábban a Dodge is meglovagolta a retró izomautók visszatérésének trendjét, és mostanra talán ez maradt az egyetlen modell, ami továbbra is foggal-körömmel ragaszkodik a múltidéző formákhoz – persze a Chevrolet Camaro és a Ford Mustang is megmaradtak izomautónak, de azok azért sokat finomodtak. Ezen pedig a legújabb frissítéssel sem akartak változtatni az amerikaiak, ráadásul azoknak is igyekeztek kedvezni, akik lemaradtak a limitált példányszámban készülő Demon verzióról .

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Majdnem a Camaro arcát kapta az új Chevy Blazer

autonavigator.hu :: Utoljára 2005-ben szerepelt a Blazer név a Chevrolet modellpalettáján. Akkor egy terepjáró viselte, viszont az új generációt nevezzük inkább crossovernek.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Újra él a Chevrolet Blazer

vezess.hu :: Motorból kétféle rendelhető, egy 193 lóerős 2,5 literes négyhengeres, és egy 305 lóerős 3.5 V6.Az összkerékhajtás nem magától értetődő, az alapmodelleknek csak az első kereke hajtott. Az elektronikus tartalom gazdag: kamera segít rátolatni a vontatmányra, az ülés- és a kormányfűtés hőfokszabályozása automatikus, a kesztyűtartó elektromos zárja kikapcsolható, ha kölcsönadjuk az autót, az öt utas összesen hat USB-porton keresztül töltheti készülékét. Az új Blazer hiába hatalmas (pontos méretet nem adtak meg egyelőre), csupán öt személynek kínál helyet; a hátsó üléssor tologatható, a csomagtartó padlóján pedig rendezősíneket és elválasztó rácsot találunk, ami a Chevrolet-nál újdonságnak számít. 8 colos érintőképernyő, mobiltelefon-integráció, 4G internet, sportkocsikat idéző részletek. Egyenesen a Camarót idéző megjelenéssel büszkélkedhet a Blazer; a tagolt orrban LED-es fényszórók világítanak.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Feltámasztják a Chevrolet Blazert

totalcar.hu :: Épp 49 éve, hogy bemutatták az első Chevy Blazer típust, amely nagyméretű, összkerék-hajtású terepjárónak készült. Meg is maradt ilyennek 1991-ig, aztán 2005-ig egy kisebb terepjárót kínáltak ugyanezen a néven. Most pedig még egy számmal kisebb autó kapja a patinás nevet.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Trump kiszorítaná a Mercedest Amerikából

vezess.hu :: A Wirtschaftswoche beszámolója szerint az amerikai elnök a francia államfőnek elmondta, hogy kereskedelempolitikáját a luxusautókat gyártó német cégek kiszorításának rendeli alá, és nem nyugszik, amíg el nem tűnnek a Mercedes-Benz kocsik a New York-i Fifth Avenue sugárútról. Az előző héten utasította is a kormányzat illetékeseit, hogy az acélra és az alumíniumra nemzetbiztonsági okra hivatkozva kivetett védővámok mintájára vizsgálják meg, hogy a személygépkocsik importja veszélyezteti-e országa biztonságát. Az Európai Unió (EU) autóiparát így 25 százalékos vám fenyegeti az amerikai piacon, amelyre valamennyi tagállam közül Németország szállítja a legtöbb kocsit - tette hozzá a Wirtschafstwoche. Felidézték, hogy Donald Trump indulata a német autógyártókkal szemben nem új. Hivatalba lépése előtt, 2017 januárjában egy interjúban kifejtette, hogy a Fifth Avenue-n minden ház előtt Mercedesek állnak, a német utakon viszont nemigen látni Chevrolet kocsikat, ami azt mutatja, hogy a két ország

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Szívózott előzés után, értelmetlen halál a 10-esen

vezess.hu :: A 10-es számú főúton Budapest irányából Dorog felé közlekedett Smartjával egy 28 éves dorogi férfi 2016. szeptember 2-án este. J. István és az előtte haladó Chevrolet Lacetti gépkocsi vezetője szabálytalanul, a záróvonalat átlépve, a forgalom elől elzárt területen keresztül kezdte meg az előttük haladó járművek előzését. A Chevrolet vezetője még időben be tudta fejezni a manővert, amikor szemből egy szabályosan közlekedő gépkocsi érkezett. J. István, a Smart vezetője, hogy elkerülje az ütközést, próbált visszatérni a sávjába, azonban az előzött gépjárművek közül legelöl haladó Ford Escort vezetője, V. Zoltán a felfestett forgalom elől elzárt területre ráhajtva nem tartotta be a jobbra tartás szabályát, így elzárta a kitérés lehetőségét a Smart vezetője előtt. J. István nekiütközött a Ford Escort bal oldalának, majd járművével felborult. Az ütközés következtében a Smart utasa olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a kórházba szállítását követően életét vesztette. Az ügyben az

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Örömautók kevés pénzért

vezess.hu :: A U.S. News & World Report pontosan 85 éve képviseli a fogyasztók érdekeit Észak-Amerikában. Most megnézték, egységnyi árra lebontva mely autók nyújtják a legtöbb örömöt. Két tucatnyi autó került fel a listára, többségükben Európában is kapható modellek. Nem képviselteti magát a teljes piac, ám ez így normális, hiszen vannak műfajok, amik eleve hírből sem ismerik a vezetési élményt, másokat meg nem lehet úgy elrontani, hogy ne vigyorognánk vezetésük közben. Az alábbi lista inkább tájékoztató, mint vásárlási tanácsadó jellegű: arra alkalmas, hogy rádöbbenjünk, nem feltétlenül kell nagy motor, sem dögös karosszéria ahhoz, hogy egy autót jól lehessen vezetni. Minél magasabb a pontszám, annál kevesebb tényező zavarja meg a vezetés élményét – legyen szó árról, megbízhatóságról vagy bármely hangolásbeli kiegyensúlyozatlanságról. Toyota Camry V6 (9,4) Honda Accord 2.0T Sport (9,3) Kia Stinger GT (9,2) Alfa Romeo Giulia (9,1) Chevrolet Corvette Stingray (9,1) Honda Civic Si (9,0)

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Sportverzióit készített felsőkategóriás alvázas szabadidőjárműveiből a Chevrolet.

vezess.hu :: A pakk már egy éve elérhető a modell rövidebb tengelytávú testvéréhez, a Tahoe modellhez (fent balra), ahol igen népszerűnek bizonyult, így most az 5,2 méteres óriás van soron. A csomag legfontosabb eleme a 420 lóerős 624 Nm-es 6.2 V8 benzinmotor, amelyhez új, 10 fokozatú automata sebességváltó csatlakozik – az alapkiépítésű 5,3, illetve 6,0 literes nyolchengeresek váltója hatfokozatú. A blokk közvetlen üzemanyag-befecskendezést, hengerlekapcsolást és változó szelepvezérlést alkalmaz. A futómű is új: az adaptív Magnetic Ride Control 5 ezred másodpercenként képes módosítani a lengéscsillapítók beállítását; ennek fokozott kényelem és csekélyebb kanyardőlés a hozadéka. Akinek ennyi nem elég, kérhet csökkentett áramlási ellenállású, dupla kipufogót és túlméretes Brembo fékeket is. A kerekek 22 colosak, a P285/45R 22 abroncsokat a Bridgestone szállítja. Hatdugattyús Brembo nyergek, megnövelt felületű tárcsák A Performance csomag megjelenése krómmentes: a karosszéria színére fényezett

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Expedíciós bölényt épít a Chevrolet

vezess.hu :: Mi minden rejlik egyetlen névben: az észak-amerikai szabadalmi hivatalnál frissen bejegyzett ZR2 Bison elnevezésre beindultak a spekulációk, de amikor meglátjuk, hogy mit vizionálnak a hozzáértők, megbocsátjuk kapkodásukat. A Chevrolet még a tavalyi SEMA tuningkiállításon mutatta be a Colorado ZR2 egy különleges példányát, amelyet az American Expedition Vehicles (AEV) készített fel tereptúrázásra (overlanding). Extra fényforrások, tárolórekeszek, külső kompresszor és apró hűtőszekrény szerepelt a felszereltségi listán, de nyilvánvaló volt, hogy ebben a formájában túlságosan szűk körnek felelne meg – akiknek pedig tetszene egy ilyen expedíciós jármű, inkább választanák ki maguk a tartozékokat. Kompresszor és ivóvízkiállás, valamint tábori megvilágítás: az AEV tanulmányt alaposan felkészítették az expedíciós feladatokra. Annak idején hivatalosan kijelentették: sem a Chevrolet, sem az AEV nem tervezi a konkrét tanulmányautó megvalósítását. Most mégis úgy tűnik, a ZR2 Bison ennek a

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megújult, turbómotort kapott a Camaro

vezess.hu :: Optimalizált aerodinamikával, felszereltségi szintenként markánsan eltérő dizájnnal, LED-es első és hátsó lámpatestekkel folytatja pályafutását a Chevrolet Camaro. Az új modellév legfontosabb újdonsága mindenesetre nem az átdolgozott optika (többek között új motorházfedél, kipufogók és keréktárcsák), hanem a versenypályára optimalizált 1LE széria eddigi legkisebb, kétliteres, négyhengeres motorja. A 275 lóerős, 400 Nm nyomatékú erőforráshoz üzemmódváltó csomag társul, amely mostantól nem csak sport, hanem versenypálya (Track) beállítást is kínál, ráadásul mindkettőn belül elérhető a Competition funkció, egyedi műszerkijelzésekkel, rajtautomatikával és váltóvillámmal. Az elöl 245/40 R 20, hátul 275/35 R 20 méretű abroncsokban végződő futómű nagyobb átmérőjű első és hátsó stabilizátorokat, egyedi hangolású lengéscsillapítókat, nagyobb szilárdságú hátsó segédvázat és további fejlesztéseket kapott, a fékeket a Brembo, az üléseket a Recaro (ocpió) szállítja. Chevrolet Camaro Turbo 1LE A

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Így tesz tönkre másodpercek alatt több száz új autót a jégeső

totalcar.hu :: 380 vadiúj Chevroletet vert el a jég hétfőn egy alabamai kisvárosban. A jégverést átvészelő biztonsági kamera képének hála visszanézhető, ahogy a tehetetlen újdonságok állják az ökölnagyságú jégdarabok pusztítását. 

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


1000 lóerőt és múltidéző elemeket kapott ez a Corvette

vezess.hu :: Az Equus Automotive leginkább a múltba visszanyúló, de modern technikájú autókat készít, melyhez meglévő típusok alapját használják és az eredeti autó stílusjegyeit dolgozzák át, hogy aztán alacsony példányszámú különlegesség formájában tudják tálalni az erre éhező vevőknek. Legújabb alkotásuk a Throwback, amiből csak 25 darabot készítenek 33,8 millió forintnak megfelelő indulóáron. Minden jel szerint a Chevrolet Corvette jelenlegi generációja lesz hosszú ideig az utolsó, mely az utaskabin előtt hordja a motorját, ezért az Equus úgy gondolta, hogy a C7-esből készítenek egy olyan autót, amin több előző generáció formai megoldásai köszönnek vissza. Az első kerekek homorítása az első Corvette-et idézi, az osztott hátsó ablak pedig az 1963-as modellről származik. Az viszont valószínűleg saját ötlet, hogy a négy kipufogót három irgalmatlanul nagy csővel helyettesítsék. Nem hagyták érintetlenül a kompresszoros V8-as motort, amiből kereken 1000 lóerőt masszíroztak ki, ami mellé 1114 Nm

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Játékautó felnőtteknek

vezess.hu :: A Hot Wheels játékmárka 1968-as indulásakor egy Chevrolet Camaro volt a legelső kisautó, amit építettek. Most fordult a kocka: a fél évszázados évfordulóra Hot Wheels különkiadás készült az utcai Camaróból. A tavaly októberben leleplezett, február elsejétől megvásárolható kocsi a játékautó színvilágát idéző fényezéssel, grafitszürke sávozással, szintén grafitszürke, 20 colos, kovácsolt alufelnikkel, egyedi, krómozott hűtőmaszkkal, a kerékíven elhelyezett emblémákkal, narancssárga féknyergekkel kerül forgalomba. A hátsó lámpaburák sötétítettek, házukat Hot Wheels embléma díszíti. Fekete a Chevrolet logó és a bőrkárpit (narancs betétekkel és öltésekkel), narancssárgák az övek és a térdpárnázás, a fejtámaszokat hímzés, a kormányt egyedi Hot Wheels logó díszíti. Utóbbi a megvilágított küszöbbetéteken is visszaköszön. 2018 Camaro Hot Wheels 50th Anniversary Edition

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nyugdíjazza elektromos szedánját a GM?

vezess.hu :: Nem kevesebb mind húsz különböző elektromos modellel kívánja meghódítani a piacot 2023-tól a General Motors. Úgy tudjuk, a nagy forradalmár nem lesz közöttük: állítólag nyugdíjba küldik a Voltot, a piac egyik első plug-in hibrid szedánját – igaz, a nevet alighanem megtartják egy másik típus számára. Európában aligha érezteti hatását a változás, hiszen nálunk csak az első generációs modell volt elérhető (Opel Ampera néven), a mostani széria már nem hajózott át az Óvilágba. Számunkra szintén nem érdekes, de elképzelhető, hogy járulékos veszteségként a Chevrolet Impala és Buick LaCrosse modellektől is elbúcsúzik gyártójuk. A General Motors hivatalosan nem kommentálta az értesüléseket.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook