Lada



Ez volt az álomautó a Lada-korszakban

origo.hu :: Megfizethető alkatrészekből állt össze a középmotoros, targatetős és rendkívül népszerű Fiat X1/9.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Kár, hogy szériában nem készült V8-as ZiL-motorral a Lada

player.hu :: De szerencse, hogy egy példányt azért építettek belőle.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Szovjet villanyautó, íme a több mint 40 éves elektromos Lada - videó

hvg.hu :: Elon Musk még csak 5 esztendős volt, amikor a Ladánál már elkészült az első villanyautó.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Keljfeljancsi-autót csináltak ebből a Lada Nivából - videó

hvg.hu :: Az oroszoknál is nagyon péntek van.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Keljfeljancsi-autót csináltak ebből a Lada Nivából - - videó

hvg.hu :: Az oroszoknál is nagyon péntek van.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Abszurd: Tevével húzták ki a Ladát a hóból

formula.hu :: A havas úton elakadt Lada Nivát egy kétpúpú teve – ne kérdezzétek, honnan szerezték – segítségével szabadították ki. Hogy hol történnek ilyen esetek? Természetesen Oroszországban.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Lada-alkatrészből ez most a legmenőbb cucc

vezess.hu :: Sokféle megoldás létezik a pénz tárolására és magunkkal hurcolására a degeszre tömött brifkótól a zsebbe gyűrt bankókon át a csipeszig. Nekem új megoldás volt a – tulajdonosa szerint – Zsiguli biztonsági övből készült verzió, amit a Reborn Design jegyez. A biztonsági övek anyaga nemcsak rettenetesen erős, de tartós szövet is. A műszálakból szőtt alapanyag autóbontókból származik és bár a hátsó övek időnként alig használtak, hasznosításuk előtt alapos tisztításon esnek át. Részletek a ReBorn Designról a Nők Lapja Café cikkében, akit pedig a szibériai télben faroló Zsigulik és más Lada-cikkeink érdekelnek, kattintson ide!

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A Lada és értékesítései ma

autosforum.hu :: Közel 50 éve, hogy az első Lada modellek megjelentek hazánkban. A legtöbb magyar családnak megvan a maga „zsiguli-sztorija”, amivel kapcsolatban a mai napig szívesen nosztalgiáznak.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Mérföldkő a Lada történetében

formula.hu :: Közel 50 éve, hogy az első Lada modellek megjelentek hazánkban. A legtöbb magyar családnak megvan a maga „zsiguli-sztorija”, amivel kapcsolatban a mai napig szívesen nosztalgiáznak.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Állítólag frissül a Lada 4×4, de nem attól fog leesni az állad!

autonavigator.hu :: Bármelyik békebeli autószerviz, garázs falán jól mutatnának ezek a fotók, de a kamasz fiúk sem utasítanák ki szobájukból, ha poszterként kapnák.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Felújítják a Lada Nivát

totalcar.hu :: Miközben a Vision 4x4 kapcsán már mindenki a Lada Niva – illetve ahogy most nevezik, a 4x4 – leváltásáról beszél, az AvtoVAZ épp egy kisebb frissítés bevezetését tervezi, ami azt sejteti, hogy az ős-SUV még évekig a kínálat része marad.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Kiderült, mit tud a legsportosabb Lada

totalcar.hu :: Már korábban megmutatták a Vesta Sport képeit, a Moszkvai Autószalonon azonban azt is elárulták, hogy milyen műszaki változtatásokkal igyekeztek javítani a vezetési élményt.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megvadították a Lada Vestát

autonavigator.hu :: Állítólag a Lada egykori WTCC kalandja során szerzett tapasztalatok alapján fejlesztették a Vesta sportos változatát.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Áldásunk rá – ilyen lehet az új Lada Niva/4x4

autopult.hu :: Képzeljünk el egy világot, ahol a Lada Niva, avagy 4x4 már nem a régmúlt keserédes tanúja, hanem egy modern, tisztességes, mégis költséghatékony terepjáró. Mint minden ikonikus régi modell, úgy az ő távozása is fájni fog sokaknak, de abban egyet lehet érteni: megérett az idő az immár 4x4 nevet viselő Niva leváltására, a Lada pedig jól tudja ezt, így tanulmányként el is hozta a típus lehetséges utódját.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


21 colos alufelnikkel debütált a Lada Niva utódja

autonavigator.hu :: A Lada a Moszkvai Autószalonon mutatta be a 4x4 Vision tanulmányautót, ami az 1977-ben debütált, ma már 4x4 névre hallgató Niva utódja lenne.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Ebből lehet a Lada Niva utódja

totalcar.hu :: A Nivával a Lada annak idején tulajdonképp akaratlanul kategóriát alapított: ez volt 1977-ben az első személyautó-belsejű terepjáró, amely a Range Roverrel szemben az ára alapján nem a prémium-kategóriához tartozott. A típus azóta is gyártásban van, igaz, a Niva nevet időközben elpasszolták a GM-Avtovaz vegyesvállalatnak, így a Lada 4x4 néven gyártja tovább. Az utódról régóta keringenek pletykák , de ez az első alkalom, hogy láthatjuk, milyen irányban fejlesztenek a gyári formatervezők.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Húszonsok milliót érhet ez az öreg Lada Niva

totalcar.hu :: Még csak nagy sportsiker vagy világsztár extulaj sincs a múltjában, mégis extrémsok pénzt adhatnak hamarosan ezért az Afrikát megjárt öreg Lada Niváért.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Bemutatkozik az új Lada Granta-család

totalcar.hu :: A rokonság a Kalina és a Granta szedán között eddig is világos volt, de csak most egyesíti a két termékvonalat a Lada.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megnyerő mindenes? – Lada Vesta Kombi teszt

autopult.hu :: A Dacia Logan jött, látott és sokakat meggyőzött azzal, hogy egy alapvetően jól használható új autót adott ehhez mérten nagyon is kis pénzért. De mi van akkor, ha egy kicsit többre, igényesebbre vágyunk, de azért nem akarunk elmerészkedni a jól felszerelt kompakt kombik 5 milliós világába? Erre kínál megoldást a Lada, méghozzá olyat, amelyet jelenleg Magyarországon még mindig akkora érdeklődés övez, mint egy Ford Mustangot. Íme, a Vesta Kombi.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Meglovagolja a trendeket – Lada Vesta SW Cross 1.6 teszt

autopult.hu :: Aki gyönyörű hazánkban közlekedik autóval – és aki nem, igazából az is –, az pontosan tudja, hogy az útviszonyok Magyarországon bizony bőven hagynak kívánnivalót maguk után. Vannak azonban országok, ahol még rosszabb a helyzet: ilyen például Oroszország, a Lada otthona, amelynek modelljein bizony érezhetjük is ezt. Így például a korábban tesztelt négyajtós Vesta is jól bírta a kiképzést, de az új, emelt hasmagasságú kombiként színre lépő Vesta SW Cross még könnyebben veszi az akadályokat – ezt pedig nemrég szerkesztőségünk garázsában járva bizonyította be.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Nem hiszed el, mivel ment Kim Dzsongun egy katonai bázisra

vezess.hu :: Nem tudni, milyen okból, de a Koreai Néphadsereg főparancsnoka, a Koreai Munkapárt és a párt Központi Katonai Bizottságának elnöke, Kim Dzsongun egy Lada Priorával gurult be a katonai bázisra, hogy szemügyre vegye az ott zajló kiképzést. A Priora egyébként 2003 óta létezik, de gyártását 2017-ben beszüntették. Légzsák, légkondicionáló, 16 szelepes motor, ülésfűtés jellemezte ezt a modern Ladát, amit volt szerencsénk itthon kipróbálni 2009-ben. Lada Priora törésteszt: A bázison állomásozó katonák hisztérikusan őrjöngve vették körül vezetőjüket.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Családban marad. Frissítették a Lada Grantát!

autonavigator.hu :: Nem tettünk volna rá, hogy a Granta és Kalina modellek még hosszú ideig maradnának a Ladánál, pedig nagyon úgy néz ki. Pláne, hogy most új arcot is kapott, ami kimondottan jól áll neki.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Sportmodellt mutatott be a Lada

vezess.hu :: Hivatalosan a moszkvai autószalonon, augusztusban mutatkozik be a Lada Vesta Sport, ám a gyártó már most közölte a tudnivalókat legfrissebb típusvariánsáról. Az autó megjelenésében hűen követi a két évvel ezelőtti Vesta Sport tanulmányt, beleértve az első kötényen kialakított légterelőt, amely a hajtott első tengelyt szorítja le az aszfalthoz. Ezzel együtt a típus karakteres X grafikáját szétszedték, két matt krómozású bumeráng húzódik a fényszórók aljától a lökhárítók csücskéig, kihangsúlyozva a tudatosan túlméretezett ködlámpakereteket. A futóművet 16 mm-rel leültették, a hatást alacsony profilú abroncsokkal szerelt, 17 colos keréktárcsák erősítik. Hátul a dupla kipufogó, az áttört lökhárító, a csomagtérfedél peremére illesztett légterelő és a Sport felirat hirdeti, hogy nem alapkivitelről van szó. Amiről szintén nincs szó, az a motortuning: ellenkező információ híján úgy tűnik, a széria erőforrás hajtja a sportmodellt, ami vagy a 106 lóerős 1,6-os, vagy a 122 lóerős 1,8-as benzines

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megmutatták a végleges Lada Vesta Sportot

totalcar.hu :: Majdnem két éve, hogy bemutatták a Vesta Sportot tanulmányautóként , ám azóta a szériagyártású változatot is kidolgozták, amelyről most az első fotók is napvilágot láttak. A végeredmény elég visszafogott, csak néhány részlet jelzi, hogy ez itt a sportváltozat, ám azt egyelőre nem árulták el, hogy lesz-e a látványelemeken túl más különbség is a polgári változatokhoz képest.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook