Lamborghini



Terepen is versenyezni fog a Lamborghini Urus

player.hu :: A Lamborghininek eddig is volt saját márkakupája, a világ versenypályáin száguldó tucatnyi Huracánnal, de most valami egészen újat találtak ki. Ha már egyszer van szabadidő-terepjárójuk, annak is szerveznek egy saját bajnokságot.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Saját bajnokságot kap a Lamborghini SUV-ja

autoblog.hu :: A Lamborghini motorsport részlege bemutatta az Urus ST-X tanulmányt, a márka szuper SUV-jának versenyváltozatát. A tanulmány annak a szabadidőmodellnek az előképe, amelynek 2020-tól márkakupát szerveznek Európában és a Közel-Keleten.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Versenyterepjárót épített a Lamborghini

totalcar.hu :: Magas építésű, terepjáró-jellegű autókkal eddig legfeljebb a terepraliban versenyeztek, de az ott futó járműveknek már rég nincs közük a hasonló felépítésű utcai gépekhez. A Lamborghini mégis készít egy versenyváltozatot az Urusból , amelynek a prototípusát most meg is mutatták.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Versenyautó készült a Lamborghini 650 lóerős divatterepjárójából

hvg.hu :: Az olasz gyártó magas építésű modelljével hamarosan a versenypályákon is találkozhatunk.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Intézményesíti a SUV-versenyzést a Lamborghini

automotor.hu :: A bajnokság előtt a pálya-követelményeket is meg kell határozni.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Lamborghini Aventador S a Tesla Model X ellen - videó

autoblog.hu :: Vajon megvédi-e a szívómotoros autók becsületét az olasz szupersportkocsi az SUV-k elektromos királyával szemben? Vagyis nézzük, mire megy a Lamborghini Aventador S a Tesla Model X ellen állóhelyzeti- és repülőrajttal egyaránt.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A nap képe: Az egyedi Lamborghini Aventador

autoblog.hu :: Egyenesen az olasz márka autósport divíziója, a Squadra Corse készítette a különleges, SC18 névvel illetett Lamborghinit, mely bár a pályákra termett, teljesen alkalmas közúti használatra is. Csupán egy van belőle, s míg kasztnia ultrakönnyű, motorja 770 lóerőt termel.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Új őrület: versenyezz luxusterepjáróval!

vezess.hu :: Két éven belül SUV versenyszériát indítana a Lamborghini, és már el is készítették a tervezett versenyautó előtanulmányát: az Urus ST-X Concept a vázszerkezetbe integrált, FIA-homológ bukókeretet, tűzoltó berendezést, biztonsági üzemanyagtartályt kapott. Tömegét 25 százalékkal csökkentették, megemelték a hasmagasságát, a 650 lóerős motor hűtését nagyobb légbeömlő nyílásokkal optimalizálták. A matt Mantis-zöld fényezés mellett nyers szénszálas motorházfedél nyújt vadító megjelenést. Hatalmas szárny, hatszögletű versenykipufogók, valamint 21 colos, központi anyás keréktárcsák bonyolítják a képletet, és mivel a tervezett bajnokság félig aszfalton, félig terepen zajlik majd, az egyedi Pirelli abroncsokat vélhetően erre a kettős igénybevételre méretezik. A végleges versenyautó prototípusa egy év múlva ilyenkor mutatkozik be; a tervek szerint a szériaverzió közúton is használható lesz, így a résztvevők saját lábon érkezhetnek az Európában, illetve a Közel-Keleten megrendezendő versenyek

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Versenyautót faragtak a Lamborghini szabadidő-autójából

vezess.hu :: Minden idők egyik leggyorsabb szabadidő-autója a Lamborghini Urus, mely az olaszok első pályaműve a műfajban. Bár korábban már becsúszott nekik az LM002, de az eredetileg katonai célra tervezett jármű. Az Urus azonban a divatos SUV-k és a sportkocsik előnyeit kívánja ötvözni és ennek érdekében mindent megtettek az olaszok. A motorsport divíziójuk pedig meglátta a fantáziát a behemótban és versenyzésre készítették fel. A Squadra Corse által bemutatott tanulmányautó az Urus ST-X nevet kapta, ami nem sokat árul el a Verde Mantis nevű zöld árnyalatra fényezett gépről. Az FIA által jóváhagyott biztonsági berendezéseket kapta meg kezdve az acél bukócsővel az utastérben, valamint tűzoltó rendszer és FT3-as üzemanyag tartály került bele. Karbonból készítették a motorháztetőt és az orrán lévő hűtőnyílások is nagyobbak. Már csak annak okán is, hogy a jellegzetes rácsozást kidobták belőle, elvégre felesleges súly is. Átdolgozták a hátsó szárnyat és versenykipufogót kapott az autó. A 21 colos

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ha a Centenario tucatáru, itt ez a még extrémebb Lamborghini

player.hu :: Limitált szériás modellekkel a Lamborghini elég jól áll, ott van például a Sesto Elemento és a Centenario, amelyekből csak pár tucat példány készül. A most következő szuperautó ennél is különlegesebb, mert csak egyetlen egy van belőle.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



SUV-bajnokságot indít a Lamborghini

formula.hu :: Parc Fermé: SUV-bajnokságot indít a Lamborghini

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Egyedi vadászbombázó a Lamborghinitől

vezess.hu :: Extrém aerodinamikai megoldásokkal lép pályára a Lamborghini SC18, a márka sportrészlegének első custom építése. Az első légbevezetőket a Huracán GT3 EVO stílusában alakították ki, míg az oldalfal, illetve a hátsó kerékdobok, légterelők és beömlők a Huracán Super Trofeo EVO-t mintázzák. Az egészet méretes karbonszárny zárja le, amely három irányban, mechanikusan állítható, így bármilyen körülményekhez adaptálható. A motorházfedélen tizenkét légcserenyílást alakítottak ki, hogy a 6,5 literes, V12-as motor ne kapjon hőgutát. A maximális teljesítmény 770 LE (8500/percnél), a legnagyobb forgatónyomaték 720 Nm (6750/percnél). A váltó hétfokozatú, a kipufogó egyedi. Az autó tömegét ultrakönnyű anyagok, illetve új, szénszálas karosszéria alkalmazásával csökkentették, a szabad hasmagasság 109 mm. Az SC18 Grigio Daytona szürke fényezést kapott, amelyen átüt a nyers szénszálas karosszéria mintázata, a sportos hangulatot piros részletek erősítik. A karbonvázas üléseket pirossal varrott fekete

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A Porsche és a Lamborghini sem jön az F1-be

formula.hu :: A 2021-ben esedékes új motorszabályokon eredetileg azért kezdtek dolgozni, hogy új gyártókat csábítsanak a Formula-1-be. Két jelölt viszont elhatárolódott attól, hogy a közeljövőben csatlakozzon a sporthoz.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megint a Porschénál a nürburgringi rekord (illetve mégse)

totalcar.hu :: Három hónapja áll a Lamborghini Aventador friss rekordja a Nordschleife leggyorsabb utcai autói között. Úgy tűnt, a Porsche máris visszavette a címet egy GT2 RS-sel, ami 6:40,33-as kört futott, de az autó talán nem is annyira utcai, mint a kategória engedné. 

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Visszahódította a Nürburgringet a Porsche 911 GT2 RS

vezess.hu :: 2017-ben érkezett meg a kínálatba a Porsche 911 GT2 RS, mely rögtön meg is hódította a Nürburgringet 6 perc 47,25 másodperces köridővel. A 21 kilométer hosszú, több mint 70 kanyarból álló, változatos domborzatú pálya meghódítására közben bejelentkezett a Lamborghini is, akik az Aventador SVJ-t küldték a csatába. Sikeresek voltak, az olasz szupersportautó 6:44-es idővel hódította el a koronát. Ezt azonban a Porsche nem hagyta annyiban, a gyár közeli Manthey-Racing által felkészített, pályára beállított 911 GT2 RS-sel 6 perc 40,3 másodperces időt autóztak. A rekordot érő kört a 31 éves tesztpilóta és mérnök, Lars Kern futotta a GT2 RS-sel, melynak 3,8 literes biturbó motorja 700 lóerős, mellé 750 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből 2,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra, végsebessége pedig 340 km/óra.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Megmutatták az új Audi R8-ast

totalcar.hu :: Lehetséges, hogy ez lesz az utolsó Audi szupersportkocsi, de több mint valószínű, hogy a VW csoporton belüli átszervezések után az utolsó, amelyet Lamborghini technikára építenek. Ezúttal azonban épp csak igazítottak a középmotoros modell megjelenésén.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Videó: ilyen az új Lamborghini Aventador

formula.hu :: Rengeteg aktív aerodinamikai elemmel rendelkezik az új Aventador SVJ, amely 77 lóereje mellett minden feladathoz alkalmazkodik - ezt mutatja be az alábbi videó is.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Durván néz ki a Honda új versenyautója

totalcar.hu :: Manapság minden valamire való sportkocsiból készül GT3-as változat: az utólagos kiegyensúlyozás, a Balance of Performance minden autónak nagyjából egyenlő feltételeket biztosít, így hasonló esélyekkel indul mondjuk egy testes Bentley Continental GT3 és egy középmotoros, könnyű Ferrari vagy Lamborghini. Természetesen a Honda sportkocsijából, az NSX-ből is készül ilyen versenygép, igaz, Acura márkanéven, amelyből most új változatot mutattak be.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Így fog kinézni a Ferrari hibrid terepjárója?

vezess.hu :: A Rolls-Royce-nak sikerült, a Lamborghini sem bénázta el, vajon a Ferrari képes lesz megőrizni márkaazonosságát, amikor szabadidőjármű-jelmezt ölt magára? Ez a kérdés foglalkoztatja a rajongókat azóta, hogy a Ferrari bejelentette: a piaci nyomásnak engedve, saját korábbi állításait meghazudtolva mégis megépíti első terepjáróját. Már a neve is megvan: Purosangue, ami olaszul annyit tesz, telivér. Az is valószínűsíthető, hogy a Gran Turismóként színre lépő SUV is megkapja a márka hamarosan bemutatkozó plug-in hibrid hajtásláncát, mint 2022-re a Ferrarik 60 százaléka. A kérdés már csak az, hogyan fog kinézni a leendő Ferrari-SUV. Egy független rajzoló szerint megmaradnak a sportautós részletek, a légterelőtől a diffúzorig, a hátsó lámpatest pedig magától értetődően kerek lesz. A többi részlet meglehetősen esetlegesnek tűnik, de hangulatkeltésnek így sem rossz – a magunk részéről azért bízunk abban, hogy ennél valamivel fantáziadúsabb szabadidőjárművet képes alkotni Maranello.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A Porsche kaphatja meg a Lamborghinit

totalcar.hu :: Úgy néz ki, a káosz és pazarlás éveinek lassanként csak vége lesz a Volkswagen birodalomban: a márkákat ésszerűen próbálják csoportosítani, hogy megszűnjenek a párhuzamos fejlesztések. Ennek a törekvésnek a részeként kerülhet át a Lamborghini irányítása a Porschéhez, méghozzá nem is sokára.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



A Lamborghini igyekszik behozni a lemaradást!

autonavigator.hu :: Az viszont még nagy kérdés, hogy ezeket a kezdetleges terveket meg is valósítják-e a jövőben.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Valami olyat csinált most a Mansory, ami jó

autonavigator.hu :: Egészen meglepő, amit a Mansory most mutatott: úgy tűnik, egy Lamborghini Aventador azért nekik is szent. Karbonszálas elemeket kapott, de valahogy erre most nem tudunk haragudni.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hát akkor ez lenne az új csúcs-Lamborghini, az Aventador SVJ

totalcar.hu :: Rég túl van már egy Porsche-verő nürburgringi körrekordon és álca nélkül is láttuk már, az Aventador SVJ hivatalos bemutatóját viszont csak most ejtette meg a Lamborghini. 

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A leggyorsabb – lehullt a lepel a Lamborghini Aventador SVJ-ről

autopult.hu :: Lehullt a lepel a Nürburgring-Nordschleife jelenlegi leggyorsabb sorozatgyártású autójáról. Mondhatnánk, hogy ezzel egyben Pebble Beach sztárját is köszönthetjük, de nem lenne igaz: a Bugatti Divo egyediségével és különlegségével elrabolta a reflektorfényt. Pedig a Lamborghini Aventador SVJ versenypályán még az 1500 lóerős szörnyeteget is vígan körbeautózza.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook