Lamborghini



Íme az óra, ami annyiba kerül, mint egy Lamborghini

player.hu :: Mert egy Lamborghinit mégsem hordhatsz a karodon, de ha a Master Grande Tradition Grande Complication van a karodon, akkor mindenki tudni fogja, hogy egy Aventador, vagy minimum egy ezzel egyenértékű Rolls-Royce, Ferrari, esetleg Aston Martin parkol a garázsodban. De leginkább az összes egyszerre.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nekem nyolc – Audi Q8 50 TDI quattro tiptronic teszt

automotor.hu :: Az MLB Evo építőkészletet a Porsche, a Bentley és a Lamborghini is használja SUV-hez.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Itt a lehetőség befektetni egy Lamborghinibe

roadster.hu :: Akár már ötven dollárért részesedést vásárolhatunk egy 1980-as klasszikus Lamborghini Countachban.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Anyjával bukott le a magyar drogbáró

borsonline.hu :: Megint csak nyugdíjas édesanyját használta drogfutárnak az az F. Árpád, akit évekkel ezelőtt már elkaptak mamájával drogcsempészetért. A férfi azzal lett híres, hogy rommá törte méregdrága Lamborghinijét.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Furcsa hibák jelentkeznek az egyik luxusautónál

bama.hu :: A Lamborghini Urust finoman szólva érdekes hibákkal viszik vissza mostanában a kereskedőkhöz az új tulajok.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Nézd meg, hogyan vették be Japánt a Lamborghinik

player.hu :: Japán egyik legnagyobb Lamborghini találkozóját tartották Jokohamában, ahol minden az öklelő bikás márkáról szólt. A legújabb Aventador bemutatója után kétszáz sportautóval vették be a japán város éjszakai utcáit.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nagyon furcsa hibákat jelentenek a 65 milliós Lamborghini Urus új tulajai… – KÉP

automotor.hu :: Ha ez ember egy Lamborghinit vásárol, jogosan várja, hogy minden tökéletes legyen.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


8 kütyü, amit kérdés nélkül hazavittünk volna a CES-ről

index.hu :: A hűtő, amiből sosem fogy ki a sör, a masszázsfotelek Lamborghinije, az okos postaláda, ami levelet küld, ha levelünk jött. És ez csak a kezdet.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Soha nem adtak még el annyi Volkswagent, Skodát, Seatot, Porschét és Lamborghinit, mint tavaly

portfolio.hu :: Jól sikerült 2018 a Volkswagen csoportnak, pedig kihívás volt bőven: dízelbotrány, perek, WLTP-átállás, kereskedelmi háború, hogy csak néhányat...

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Újabb eladási rekordot döntött a Lamborghini

totalcar.hu :: Másfélszer több autót adtak el 2018-ban, mint 2017-ben és már most valószínű, hogy újabb rekord jön 2019-ben is.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Domenicali visszatérhet a Ferrarihoz

formula.hu :: Stefano Domenicali 2014-ig volt a Ferrari csapatfőnöke, amikor elbocsájtották pozíciójából. Azóta a Lamborghini vezérigazgatója, de sajtóhírek szerint lehet, hogy visszatér Maranellóba.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Lamborghini helyett. Dzsudzsák megtalálta az igazit.

civishir.hu :: Egyiptomban telel a válogatott kapitánya.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nincs ennél feljebb: jön a Bentley 660 lóerős divatterepjárója

hvg.hu :: A Bentayga Speed motorja még a Lamborghini Urus erőforrásánál is nagyobb teljesítményt adhat le.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Csúcsragadozó Észak-Olaszországból

vezess.hu :: A Huracán Performante titán szívószelepes, könnyű kipufogós, 640 lóerős, 600 Nm nyomatékú V10-es motorját kapta a Huracán EVO, a család új csúcsmodellje. Az 1422 kg száraz tömegű sportkocsi 2,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 200-ra 9,0 alatt sprintel. 100-ról 31,9 méter a fékút, a végsebesség meghaladja a 325 km/órát. A Huracán EVO a Lamborghini első olyan modellje, amely prediktív menetdinamikai vezérlést kap. A Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) rendszer a hátsókerék-kormányzást és a négy keréken aktív nyomatékvektor-szabályozást is vezérelve, az új generációs Lamborghini Piattaforma Inerziale gyorsulás-szenzorok jelei alapján dolgoznak, a kormánymű változó áttételű. Az üzemmódváltó három fokozatú (Strada, Sport, Corsa). Az aerodinamikai csomagot átdolgozták, beleértve a fenéklemez burkolatát; hátulról a verseny-Huracánt idéző kép fogadja a szemlélőt. Újdonság az Apple CarPlay rendszerrel integrált, 8,4 colos érintőképernyővel szerelt multimédiás rendszer. Az autó

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Lamborghini Urust detektáltak Budapesten

formula.hu :: A San’t Agata Bolognese-i gyártó bécsi rendszámot viselő Super SUV-jába futott a luxusautókat lelkesen fotózó olvasónk – Balogh Dániel tudomása szerint ez a típus első észlelése hazánkban.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



A következő Aventador lesz az első hibrid Lamborghini

totalcar.hu :: Több, mint hét évvel az Aventador bemutatása után kezd aktuálissá válni a következő generáció érkezése. Ennek megfelelően egyre több részlet derül ki a 2020-ban várható szupersportautóról.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nekimegy a Lamborghininek a Lexus?

vezess.hu :: Újabb grafika készült a Lexus LF-1 Limitless tanulmány leendő szériaváltozatáról, ami önmagában még nem hír, az viszont már igen, hogy úgy tűnik, már 2020-ban színre léphet a Lexus új zászlóshajója. Ha tényleg így lesz, az rekord gyors fejlesztési ciklusra enged következtetni; a felső kategóriában 3 évnél hosszabb inkubációs időkkel szokás számolni. A várhatóan LQ névre hallgató modell másik nagy újdonsága a sportos hajtáslánc lehet: az LC és LS szériákból már ismert benzines, illetve benzin-elektromos erőforrások mellett (azokhoz hasonlóan) itt is helyet kaphat az a régóta rebesgetett négyliteres, nyolchengeres turbómotor, amely 600 lóerőnél is nagyobb teljesítménnyel vértezheti fel az LQ-F sportmodellt – ha és amennyiben valóban készítenek ilyet, márpedig a legújabb piaci trendek alapján valós igény van a nagyteljesítményű crossoverekre. Ha elkészül az LQ-F, meglehetősen kemény ellenfelekkel szemben kell bizonyítania: a Bentley Bentayga mellett a Lamborghini Urus vevőinek kegyeiért

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Versenyterepjárót épített a Lamborghini

totalcar.hu :: Magas építésű, terepjáró-jellegű autókkal eddig legfeljebb a terepraliban versenyeztek, de az ott futó járműveknek már rég nincs közük a hasonló felépítésű utcai gépekhez. A Lamborghini mégis készít egy versenyváltozatot az Urusból , amelynek a prototípusát most meg is mutatták.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Új őrület: versenyezz luxusterepjáróval!

vezess.hu :: Két éven belül SUV versenyszériát indítana a Lamborghini, és már el is készítették a tervezett versenyautó előtanulmányát: az Urus ST-X Concept a vázszerkezetbe integrált, FIA-homológ bukókeretet, tűzoltó berendezést, biztonsági üzemanyagtartályt kapott. Tömegét 25 százalékkal csökkentették, megemelték a hasmagasságát, a 650 lóerős motor hűtését nagyobb légbeömlő nyílásokkal optimalizálták. A matt Mantis-zöld fényezés mellett nyers szénszálas motorházfedél nyújt vadító megjelenést. Hatalmas szárny, hatszögletű versenykipufogók, valamint 21 colos, központi anyás keréktárcsák bonyolítják a képletet, és mivel a tervezett bajnokság félig aszfalton, félig terepen zajlik majd, az egyedi Pirelli abroncsokat vélhetően erre a kettős igénybevételre méretezik. A végleges versenyautó prototípusa egy év múlva ilyenkor mutatkozik be; a tervek szerint a szériaverzió közúton is használható lesz, így a résztvevők saját lábon érkezhetnek az Európában, illetve a Közel-Keleten megrendezendő versenyek

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Versenyautót faragtak a Lamborghini szabadidő-autójából

vezess.hu :: Minden idők egyik leggyorsabb szabadidő-autója a Lamborghini Urus, mely az olaszok első pályaműve a műfajban. Bár korábban már becsúszott nekik az LM002, de az eredetileg katonai célra tervezett jármű. Az Urus azonban a divatos SUV-k és a sportkocsik előnyeit kívánja ötvözni és ennek érdekében mindent megtettek az olaszok. A motorsport divíziójuk pedig meglátta a fantáziát a behemótban és versenyzésre készítették fel. A Squadra Corse által bemutatott tanulmányautó az Urus ST-X nevet kapta, ami nem sokat árul el a Verde Mantis nevű zöld árnyalatra fényezett gépről. Az FIA által jóváhagyott biztonsági berendezéseket kapta meg kezdve az acél bukócsővel az utastérben, valamint tűzoltó rendszer és FT3-as üzemanyag tartály került bele. Karbonból készítették a motorháztetőt és az orrán lévő hűtőnyílások is nagyobbak. Már csak annak okán is, hogy a jellegzetes rácsozást kidobták belőle, elvégre felesleges súly is. Átdolgozták a hátsó szárnyat és versenykipufogót kapott az autó. A 21 colos

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



SUV-bajnokságot indít a Lamborghini

formula.hu :: Parc Fermé: SUV-bajnokságot indít a Lamborghini

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Egyedi vadászbombázó a Lamborghinitől

vezess.hu :: Extrém aerodinamikai megoldásokkal lép pályára a Lamborghini SC18, a márka sportrészlegének első custom építése. Az első légbevezetőket a Huracán GT3 EVO stílusában alakították ki, míg az oldalfal, illetve a hátsó kerékdobok, légterelők és beömlők a Huracán Super Trofeo EVO-t mintázzák. Az egészet méretes karbonszárny zárja le, amely három irányban, mechanikusan állítható, így bármilyen körülményekhez adaptálható. A motorházfedélen tizenkét légcserenyílást alakítottak ki, hogy a 6,5 literes, V12-as motor ne kapjon hőgutát. A maximális teljesítmény 770 LE (8500/percnél), a legnagyobb forgatónyomaték 720 Nm (6750/percnél). A váltó hétfokozatú, a kipufogó egyedi. Az autó tömegét ultrakönnyű anyagok, illetve új, szénszálas karosszéria alkalmazásával csökkentették, a szabad hasmagasság 109 mm. Az SC18 Grigio Daytona szürke fényezést kapott, amelyen átüt a nyers szénszálas karosszéria mintázata, a sportos hangulatot piros részletek erősítik. A karbonvázas üléseket pirossal varrott fekete

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A Porsche és a Lamborghini sem jön az F1-be

formula.hu :: A 2021-ben esedékes új motorszabályokon eredetileg azért kezdtek dolgozni, hogy új gyártókat csábítsanak a Formula-1-be. Két jelölt viszont elhatárolódott attól, hogy a közeljövőben csatlakozzon a sporthoz.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megint a Porschénál a nürburgringi rekord (illetve mégse)

totalcar.hu :: Három hónapja áll a Lamborghini Aventador friss rekordja a Nordschleife leggyorsabb utcai autói között. Úgy tűnt, a Porsche máris visszavette a címet egy GT2 RS-sel, ami 6:40,33-as kört futott, de az autó talán nem is annyira utcai, mint a kategória engedné. 

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook