Lexus



Turbómotorral térhet vissza a Lexus IS F

vezess.hu :: Belső forrásokra hivatkozva azt állítja a japán Response folyóirat, hogy már akár 2022-ben visszatérhet a Lexus IS F. A japán márka sportrészlegének egykori alapítója szabadságot vett ki a harmadik generációs modell élettartamára, az RC F és a GS F mellett a Toyota nem látta értelmét annak, hogy egy harmadik, azokkal azonos teljesítményű modellel hígítsa a keresletet. Most viszont változások várhatók. Az eddig világszerte forgalmazott GS szedán mostantól csak Amerikában és Japánban lesz elérhető, globális utódja, az ES viszont elsőkerék-hajtású. Ha a Lexus ragaszkodik ahhoz, hogy kínálatában legyen egy hátsókerék-hajtású sportszedán, akkor nemigen van választása, az IS-ből kell ismét F modellt faragnia. Azt ugyanakkor tudomásul kell venni, hogy az 5,0 literes V8-as szívómotornak emissziós okokból nincs jövője a piacon. Pótlásáról egyelőre még nem gondoskodott a Lexus: felmerült egy 600 lóerős, 4,0 literes, nyolchengeres turbómotor gondolata, ám az, ha megvalósul egyáltalán, túl sok

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Japán támadás: milyenek a 2019-es új Lexusok?

hvg.hu :: Az egyikben hátul akkora a hely, mint egy táncteremben, a másik pedig rögtön az első pillantásával táncba hív, de a parketten végül kicsit félénk produkciót ad elő. Teszten az előzmény nélküli Lexus ES és a felfrissített Lexus RC.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Bevetésre kész az 500 lóerős Lexus RC F GT3

autoszektor.hu :: 2019-től egy frissen alapított, de hatalmas tapasztalat birtokában lévő versenyistálló képviseli a Lexust Észak-Amerika egyik legnépszerűbb motorsport-bajnokságában. Az RC F GT3 versenyautó különleges festéssel készül az új szezonra.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Festővászonnak használtak egy Lexus LC-t

autoszektor.hu :: Egy amerikai kulturális központ különleges alkotás elkészítésére kért fel egy neves kortárs képzőművészt. Az elkészült munka több szempontból is új értelmet ad a napjainkban oly népszerű street art fogalmának.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Kompresszoros Lexusmotor 680 lóerővel

autoszektor.hu :: Egy amerikai tuningműhely rájött, mivel tehetné még izgalmasabbá a Lexus jelenlegi F-modelljeit. Az ötliteres szívómotorra kompresszort illesztenek az eredmény önmagáért beszél, pontosabban üvölt.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



Elkészült a legütősebb Lexus

vezess.hu :: google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Megújult a Lexus legsportosabb kupéja

vezess.hu :: Üreges hátsó féltengelyek, átdolgozott szívócső, kisebb klímakompresszor és alumínium futóműelemek csökkentik az új modellévre átdolgozott Lexus RC F tömegét. Az első lengőkarok merevebb perselyeket kaptak, szilárdabb a fogasléc rögzítése, ahogy a motorbakok is, így az 5.0 V8 szívómotor kisebb veszteséggel adja le teljesítményét, amit az észak-amerikai piacra 472 lóerőre növeltek; Európában marad a 464 lóerő. A forgatónyomaték 520 Nm. A váltó ugyanaz, mint eddig, de lerövidítették a végáttételét, így javult a gyorsítóképesség: az újonnan bevezetett rajtautomatikával 4,5 másodperc alatt ugrik százra az autó. Az RC F egyedi Michelin Pilot Sport 4S abroncsokat kapott, amelyek tartósabbak, csökkentik az alulkormányozottsági hajlamot, és jobb oldalirányú tapadást biztosítanak. A dizájn alig változott: újak a LED-es fényszórók, a hűtőrács alján perem húzódik, hátul egyszerűbb rajzolatú lökhárítót és módosított lámpákat találunk.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Most lett igazán a BMW M4 ellenfele a Lexus RC

player.hu :: A Lexusnak is van középkategóriás kupéja, mint az Audinak, BMW-nek és Mercedesnek, és azokhoz hasonlóan van belőle izgalmas sportváltozat is. A hibrid alapmodell után most a szívó V8-assal hajtott RC F is megújult, és még keményebbé vált.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Szívómotoros V8-as őserő: itt az új Lexus RC F, félhet a BMW M4?

hvg.hu :: A japán gyártó sportkupéja enyhén módosított külcsínt és némileg erősebb motort vonultat fel.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Érkezik a Lexus roadster

automotor.hu :: Nem csak a modellsorozat, de az egész márka iránymutató autója lesz a roadster.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



A hibrid technológia teszi okosabbá a Lexus önvezető autóját

autoszektor.hu :: Január 8-án mutatkozott be, és tavasszal már szolgálatba is áll a Lexus negyedik generációs technológiákat alkalmazó autonóm kísérleti járműve. Sokkal okosabb, mint közvetlen elődje volt, és ezt részben a nagyfeszültségű hibrid rendszernek köszönheti.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Ez lehet a Lexus új álomautója

totalcar.hu :: A Lexus annak idején mindenkit meglepett azzal, hogy az LC kupét gyártásba küldte. Ám a nyitott változat esetén azon lepődnénk meg nagyon, ha nem küldenék gyártásba.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Káprázatos kabriót épített a Lexus

autoblog.hu :: A Lexus a közelgő Észak-Amerikai Nemzetközi Autószalonon, Detroitban tárja a közönség elé új kabrió tanulmányát, amiből később akár sorozatgyártású modell is születhet. Bízunk benne, hogy így lesz, az LC Convertible Concept ugyanis lenyűgözően szép.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Nyitott tetővel is lélegzetelállító látvány a Lexus LC

player.hu :: Éppen három éve a detroiti autószalonon csodálhattuk meg először a Lexus sportkupéját, az LC pedig most nyitott tetős változatban is elkészült. Hivatalosan csak tanulmányautó, de fogadni mernénk rá, hogy gyártásba kerül.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Érkezik a Lexus luxuskabriója

vezess.hu :: Eddig két kabriót (SC 430, IS C) gyártott a Lexus, de a harmadik nem akart összejönni: a 2014-es LF-C2 tanulmány eltűnt a süllyesztőben. Talán majd most megvalósul az álom: az LC Cabriolet tanulmány a három évvel ezelőtt bevezetett zászlóshajó új verziójaként presztízs szempontjából fontos, noha az eladásokban nyilván nem jelentős kiegészítője lehetne a márka kínálatának. A sárga cérnával varrott fehér bőr belső és a 22 colos keréktárcsák igazán látványosak, de a lényeg úgyis a részletekben rejlik, azokat meg egyelőre nem árulja el a Lexus – hát majd január 14-én megtudunk mindent. Az LC Cabriolet Concept 10 mm-rel hosszabb a szériagyártású kupénál, ugyanolyan széles, és mindössze 5 mm-rel alacsonyabb annál. A tengelytáv értelemszerűen megegyezik.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



A világ legfejlettebb hibrid elektromos hajtását kapta meg a Lexus UX

autosforum.hu :: A világ legzöldebb luxusautómárkája, a Lexus öntöltő hibrid elektromos rendszere intelligensen kombinálja a benzinmotor és az elektromotor erejét, aminek köszönhetően gyártó vadonatúj crossovere, az UX 250h akár a menetidő 50-70 százalékában is képes tisztán elektromos hajtással haladni, anélkül, hogy hálózatról töltenénk.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


A világ legfejlettebb hibrid elektromos hajtása a Lexus UX-ben

formula.hu :: A világ legzöldebb luxusautómárkája, a Lexus öntöltő hibrid elektromos rendszere intelligensen kombinálja a benzinmotor és az elektromotor erejét, aminek köszönhetően gyártó vadonatúj crossovere, az UX 250h akár a menetidő 50-70 százalékában is képes tisztán elektromos hajtással haladni, anélkül, hogy hálózatról töltenénk. Mindennek köszönhetően az UX esetében a drámaian alacsony üzemeltetési költségek mellé a a kategória legalacsonyabb CO₂-kibocsátása és majdnem nulla NOx kibocsátás társul (ez Euro 6d szintű emissziónak felel meg).

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Így tízszerezd meg használt autód értékét

vezess.hu :: Eric Weinberger németországi Lexus-kereskedő negyvenedik születésnapja pont egybeesett az LFA 2012-es európai bevezetésével. Rendelt is magának egyet az autóból, és alighanem már azt számolgatta, hogyan fogja kihasználni az autóval együtt járó nürburgringi éves bérletet (a kocsit a nagyobb motorteljesítményt, feszesebb futóművet, feljavított fékeket és karbon aerodinamikai elemeket tartalmazó Nürburgring-csomaggal kérte), amikor nem várt dolog történt. Akio Toyoda cégelnök ugyanis úgy döntött, személyes gesztussal kedveskedik az LFA első németországi vásárlójának, és még a gyárban szignálta a sárga LFA motorházfedelét. Mivel pedig tudomásunk szerint ilyet mással, máskor nem tett, az eleve csak 500 darabos LFA-széria ezen példánya abszolút egyedülállóvá vált a világon. Ezt alighanem Weinberger úr is gyorsan felismerte, mert az autót nem vezette, hanem várt. Várt. És várt. Egészen 2019-ig, amikor is úgy gondolta, ideje áruba bocsátani különleges járművét. Más hasonló autókért 850-900

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Supersofőrré tesz az önvezető Toyota

totalcar.hu :: Manapság nemigen létezik olyan autógyártó, amely ne fejlesztene valamiféle önvezető rendszert. A Toyota sem kivétel: az idei CES-en egy olyan Lexus prototípust állítanak ki, amely vezetést segítő, és teljesen önvezető programot is magában hordoz.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Szól az autó, ha nem érünk át a zöldön

vezess.hu :: Az ausztráliai Queensland állam önkormányzatával közösen kétéves kísérleti projektet indított útjára a Lexus, amelyben a gépkocsi és környezete közötti kommunikáció lehetőségeit és módjait tesztelik. A jelenlegi vezetőtámogató rendszerek kamerákat, radarokat alkalmaznak, de a falakon nem látnak át, illetve az utcasarkon sem tudnak oldalra pillantani. Ha viszont a szomszédos utcákban közlekedő járművek képesek megosztani másokkal saját érzékelőik adatait, illetve ha a jelzőlámpák és az infrastruktúra egyéb elemei tájékoztatni tudják az autókat, azzal tudatosabbá tehetnénk a döntéshozatalt. A közlekedési lámpák például tájékoztathatják az autót, hogy mikor váltanak át pirosra vagy zöldre, így a gépkocsi pillanatnyi sebessége és a jel távolsága függvényében kiszámolhatja, hogy odaérünk-e időben, vagy feleslegesen nyomjuk a gázt. A gyalogos átkelőknél lévő lámpák is jelezhetnek: amint megnyomja a gombot a gyalogos, arról tudomást szerezhetünk. Szintén azonnali tájékoztatást ígér a

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 



A Lexus is kijöhet egy villanyos emelt hasúval

totalcar.hu :: A prémium hibridek pápája beszáll a full villanyos városi terepjárók piacára? Egy típusnév lefoglalása indított el erről találgatásokat.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Lexus UX300e: készül az első elektromos Lexus?

e-cars.hu ::

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Elektromos crossovert épít a Lexus

vezess.hu :: Szabadalmaztatta az UX 300e típusjelzést Európában a Lexus, és ezzel spekulációs lavinát indított útjára. A típusnév követi a márka hagyományos elnevezési sémáját, ugyanakkor az 'e' betű teljesen új a kínálatban, így várhatóan a hajtáslánc is újszerű lesz. Sok lehetőség nincs: vagy tisztán elektromos, vagy plug-in hibrid hajtásláncról lehet szó. A második könnyebben megvalósítható volna, hiszen a Toyota már rendelkezik konnektoros hibrid hajtással, noha a Prius PHEV 136 lóereje vajmi kevés egy kompakt prémium szabadidőjárműhöz. Ugyanakkor az utóbbi időben több tisztán elektromos prémium szabadidőjármű mutatkozott be világszerte, a Jaguar I-Pace-től az Audi e-tronig, a Mercedes EQC-től a DS 3 Crossback E-Tense modellig. Nyilvánvalóan létezik tehát kereslet erre a műfajra, további információk híján azonban korai volna következtetéseket levonni. Az mindenesetre elgondolkodtató, hogy a Toyota és a Lexus elvileg 2020-ban megkezdi elektromos offenzíváját, néhány éven belül 10 különböző

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook 


Hét dolog ami lenyűgözi majd a vadonatúj Lexus UX-ban

autosforum.hu :: Merész dizájnjával, agilis teljesítményével és úttörő ötleteivel a magyarországi márkakereskedésekbe jövő tavasszal érkező, a képzeletgazdag technológia és a kézműves kidolgozás egyedi ötvözetét kínáló vadonatúj Lexus UX felrúgja a megszokásokat.

google  archive  google  twitter  tumblr  facebook